چند روزی است که بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بر سر ارائه بسته ارزی مجلس به دولت اختلاف نظر پیش آمده است و مجلس بر این موضوع اصرار دارد اما دولتی‌ها انکار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمان رمضانی با وجود اینکه مورد توجه جواد نکونام برای فصل پیش رو نیست، اما هنوز قراردادش را با استقلال فسخ نکرده است.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برخی از کنشگران خارجی به دنبال صف‌بندی‌ها و سو استفاده از وضعیت منطقه قفقاز هستند، گفت: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت‌ها تبدیل شود.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
کمک کمیته ملی المپیک به برخی فدراسیون ها برای جذب مربی خارجی، به موضوعی برای اعتراض سایر فدراسیون ها تبدیل شده است.
بیژن مقدم گفت: درگیری و کشمکش بین قوا هیچ وقت مطلوب نبوده است و در همه دوره‌ها درگیری‌ بین قوا آسیب‌زننده بوده است.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
کشمکش بر سر شال و روسری و مانتوست. حجاب زنان از شهریورماه ۱۴۰۱ در ایران و همزمان با اعتراض به مرگ «مهسا امینی»، تغییر کرد و حالا به‌دلیل همین تغییر شکل، برخی زنان از حقوقی محروم می‌شوند و کافه‌ها و رستوران‌ها هم بسته می‌شوند. دولتمردان این روز‌ها تلاش می‌کنند با قوانین یا دستورالعمل‌هایی بتوانند پوشش زنان را شبیه به قبل از شهریورماه ۱۴۰۱ کنند. جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی، اما به عاقبت این تلاش‌ها نگاه‌های متفاوتی دارند.
فرمانده کل ارتش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه، موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آنهاست.
کش مکش دولت و مجلس در صحن مجلس درباره نحوه هزینه کرد بودجه مجلس در سال ۱۴۰۲ به کش مکشی تبدیل شد که در نهایت این مجلس بود که موفق شد نظر خود را به کرسی بنشاند.
مک‌کارتی، رئیس مجلس ضعیفی خواهد بود. اکثریت قاطع با جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان وجود ندارد و او به سختی به ریاست رسیده است. انتخاب پرماجرای او نشانگر سختی انتخابات 2024 ریاست‌جمهوری آمریکاست که از اکنون معلوم است در کشمکش بین ساختار و متن اجتماعی، نمی‌توان نقش و جریان ترامپ را نادیده گرفت.
نخست‌وزیر اسرائیل گفت: کشمکش اصلی این رژیم با ایران بوده که کماکان هم ادامه دارد.
انار پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با دانه انار، مرغ یا گوشت، کشمش، گردو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
کشمکش هری کین و اوپامکانو در نیمه اول دیدار فرانسه و انگلیس و به زمین افتادن کاپیتان انگلیس یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های دیدار دو تیم بود.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟
با گذشت مدتی از رای اعتماد مجلس عراق به کابینه این کشور اما هنوز تکلیف دو وزارتخانه محیط زیست و عمران عراق نامعلوم است.
ملکان- نماینده مردم ملکان در مجلس با اشاره به توجه به بازاریابی و صادرات کشمش شهرستان ملکان، بر ضرورت صادرات محور کردن انگور ملکان و کشمش استحصالی تاکید کرد.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحولات امروز و اقدامات طرفداران صدر در مقابل شورای قضایی عراق اعلام کرد: ما با تعدی به قوه قضاییه مخالفیم.
کشمش پلو یکی از غذاهای سنتی و مجلسی ماست که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و با روش‌های گوناگون طبخ می‌شود. در این مطلب با طرز تهیه کشمش پلو مخلوط همراه ما باشید.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
قرار است از فصل جدید استقلال ملاثانی با نام پرسپولیس خوزستان در لیگ آزادگان شرکت کند. مسئله ای که به جنجال بزرگی در فوتبال خوزستان تبدیل شده است.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ