در شرایطی که الاهلی تا دقیقه نهم با 2 گل از الشمال عقب افتاده بود، در نهایت با کسب نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیامک نعمتی در مصاف با پرسپولیس اولین حضور ثابت خود را با پیراهن قرمزپوشان تبریزی تجربه خواهد کرد.
آریاساسول با حضور موفق در دو جایزه جهانی توانست در مجموع چهار مقام برتر را برای ایران به ارمغان بیاورد و به‌عنوان برترین شرکت نوآور در سطح جهان ثبت شود.
کایسری اسپور در حضور ثابت یکی از دو بازیکن ایرانی خود به پیروزی مقابل گنچلربیرلیغی رسید.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
حد نصاب‌هایی که دو و میدانی کاران می‌بایست جهت عضویت در تیم ملی و در پی آن حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به ثبت برسانند اعلام شد.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده، دو مدافع باتجربه تیم ملی ایران دوباره در ترکیب ثابت قرار گرفتند.
الاهلی در حضور ثابت و تعویضی دو مدافع ایرانی خود مقابل معیذر شکست خورد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
حضور 5 مدافع میانی در زمین به‌صورت همزمان قطعاً یک اتفاق ویژه است که در کنار بازی بدون مهاجم شکلی متفاوت از ترکیب پرسپولیس در دو بازی اخیر را ثبت کرده است
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم، فولاد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ذوب‌آهن رفت.
دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی به رکورد دروازه بان تاریخی تیم ملی عربستان رسیدند.
تربت حیدریه ـ آئین گرامیداشت ثبت ملی «حلوا جوزی» بایگ تربت‌حیدریه با حضور دو معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان بایگ برگزار شد.
در بازی دیشب تیم‌های پورتو و لورکوزن، مهدی طارمی هر دو پاس گل تیمش را به ثبت رساند و سردار آزمون موفق به حضور در زمین نشد.
احمد نورالهی و امید ابراهیمی دو هافبک باتجربه تیم ملی در بازی با اروگوئه فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را پیدا نکردند.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز برابر پیکان، از هر دو وینگر بوشهری خود به صورت ثابت استفاده می کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز برابر پیکان، از هر دو وینگر بوشهری خود به صورت ثابت استفاده کند.
مدافع چپ سپاهان در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب این تیم دو گل تماشایی به ثمر رساند.
آرش رضاوند با عملکرد خوبی که در دو بازی قبل از خود به نمایش گذاشته، نشان داد که ساپینتو بی دلیل او را در استقلال ماندنی نکرده است.
تیم کایسری اسپور در حضور ثابت دو بازیکن ایرانی خود مقابل باشاک‌شهیر مغلوب شد.
عملکرد خوب مهاجم جدید استقلالی‌ها در دو هفته اول باعث شد تا احتمال حضورش در ترکیب ثابت این تیم برای هفته سوم قوت بگیرد.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ