بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید حذف کامل تمام ردیف‌های نشان دار را در اولویت اول قرار گرفته و به کارکنان خزانه و بودجه و به فن آوری اطلاعات، مفاهیم مالیه عمومی آموزش داده شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که دولت آمریکا به اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، «دسترسی کامل» دارد!
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانک ملی رونمایی شد.
طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.
میزگرد شفافیت بانکی با حضور کارشناسان اقتصادی و بانکی در خبرگزاری مهر برگزار شد که کارشناسان معتقدند انتشار اطلاعات خوب است اما باید کامل باشد.
منابع خبری از دیدار زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر دادند.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
مستندی از چگونگی دستگیری امیر منصور آریا ، شاه مهره آمریکایی‌ها برای تجزیه شرق ایران که توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات به‌هیچ‌وجه قطعی اینترنت را شاهد نبودیم .
نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است به صورت فصلی اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند واین کار باید مطابق با نص صریح قانون باشد.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است به صورت فصلی اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند واین کار باید مطابق با نص صریح قانون باشد.
محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس از حمایت کامل شرکت مس از مدیریت باشگاه مس کرمان خبر داد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
اسامی برگزیدگان هجدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه خرداد ماه 1401، اعلام شد.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ