کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال در هفته اول ضعف‌هایی داشت که باید برای ادامه لیگ برطرف شود گفت: مدیران باشگاه باید به جای اقدام خودسرانه طبق نظر سرمربی بازیکن جذب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی می‌گوید که هدف‌گذاری او فوتبال تهاجمی است اما باید ضعف‌های تیم را پیدا کنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم خدای نکرده ضعف‌های خود را در سایه دین پنهان نکنیم و ضعف خود را به خاطر نجابت مردم مورد غفلت قرار ندهیم.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از نقاط ضعف‌های ما در طول ۴۳ سال انقلاب این است که ما مردم را که پایه‌های اصلی نظام هستند به حاشیه راندیم و دولت‌ها را اصل و محور تحولات قرار دادیم.
روزنامه کیهان در راستای پوشاندن ضعف‌های بزرگ دولت رئیسی در سیاست خارجی، به دیپلمات‌های دولت قبل حمله می‌کند.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
یوسفی در رابطه با ضعف‌های موجود و نیاز به اصلاحات در کابینه گفت: الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونان وزرا نیاز است که تغییر کنند. خود آقای رئیس‌پجمهور هم نیاز به ترمیم در بدنه مدیریت دولت را قبول دارد.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی در چهار هفته بعدی آن نتوانست روند خوب تیمش را حفظ کند
کارشناس فوتبال با بیان این که ضعف‌های فنی استقلال همچنان وجود دارد گفت: اگر آبی‌پوشان نتوانند در دیدار برابر نساجی به پیروزی برسند قطعا حاشیه های زیادی برای خودشان درست خواهند کرد.
حجت الاسلام مصباحی مقدم به تشریح برخی موفقیت‌ها و همچنین ضعف‌های اقتصادی دولت سیزدهم در یک سال نخست فعالیت آن پرداخت.
کارشناس و پسشکسوت فوتبال با بیان این که خط دفاعی آبی پوشان ناهماهنگ است، گفت: استقلال بازی حساسی برابر مس دارد اما مدافعان این تیم نباید برابر مدافعان حریف اشتباه کنند.
جودو ایران در حالی به کار خود در بازیهای کشورهای اسلامی با کسب یک نشان برنز خاتمه داد که غیبت در میدان‌های مهم جهانی و آسیایی اولین و مهمترین دلیل ثبت این نتایج بود.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.
فیلمساز با تسلط و تجربه و فیلمنامه‌نویس با انگشت گذاشتن روی نقطه ضعف‌های موقعیت‌ دفاع، قرائتی عرفی‌گرایی ارائه می‌دهد که به مثابه استخوان گذاشتن لای زخم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ