باشگاه چلسی سرانجام موفق شد مویزس کایسدو، هافبک برایتون را به خدمت بگیرد؛ این معامله 146 میلیون دلار برای آبی‌ها آب خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه سرمایه‌گذاری‌های دیوانه‌واری انجام داده و در عرض یک سال از مرز 1 میلیارد یورو عبور کرده است.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، می‌گوید از شرایط تیمش راضی است و امیدوار است وقفه تابستانی چلسی را در مسیر درست قرار داده باشد.
تاد بولی با ارسال یک پیشنهاد خیره کننده برای کیلیان امباپه، به دنبال رقابت برای جذب این بازیکن است.
ضربه سنگینی در بازار نقل و انتقالات به چلسی وارد شد و گفته می شود که حکیم زیاش نتوانسته است تست های پزشکی النصر را با موفقیت پشت سر بگذارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی، به شدت از رفتارهای تاد بولی در طول این فصل و ورودش به رختکن این تیم انتقاد کرد.
تاد بولی، مالک چلسی، قصد دارد بعد از یک فصل فاجعه‌بار، حضورش در باشگاه را کمرنگ‌تر کند و کمتر در مسایل روزمره تیم دخالت کند.
با انتقاد بازیکنان و اعضای تیم چلسی، عضو تیم پزشکی پس از 7 ماه دوباره به رختکن این تیم بازگشت.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، اعتراف کرده است که طی 12 ماه اخیر اشتباهات زیادی در استمفوردبریج مرتکب شده است.
طبق ادعای تاک اسپورت تاد بولی، توماس توخل را بلافاصله پس از اینکه از دسترسی به رختکن چلسی محروم شد، اخراج کرد.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان چلسی، پس از شکست این تیم برابر برایتون در رختکن حاضر شدند تا با بازیکنان صحبت کنند.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
اخراج دومین سرمربی از نیمکت چلسی توسط تاد بولی به بحث روز فوتبال جزیره بدل شده است.
مالک پرسروصدای چلسی این بار یک باشگاه فوتبال می‌خرد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.
چلسی می‌خواهد با ارائه پیشنهادی ۸۹ میلیون پوندی برای جذب مودریک او‌ را از چنگ آرسنال درآورد.
براساس گزارش ها، تاد بولی از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی موقت چلسی کناره گیری کرده است.
تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، می‌گوید برای مدیریت این باشگاه فلسفه‌ای جدید دارد که با دوران رومن آبراموویچ تفاوتی اساسی خواهد داشت.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در حال مذاکره برای خرید باشگاه پرتغالی پورتیموننزه است و قصد دارد چلسی را مثل سیتی و ردبول به گروهی چندباشگاهه تبدیل کند.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می کند و فصل بعد بر می گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ