کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می کند و فصل بعد بر می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانچسکو کالوو، مدیر فوتبال یوونتوس، اعلام کرد که این باشگاه تصمیمی برای فروش دوشان ولاهوویچ ندارد.
فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس توضیح می‌دهد که یوونتوس انتظار دارد امتیازات را برای همیشه حفظ کند و در همین حال برای مدیران سابق باشگاه پیامی فرستاد.
در صورتی که کار انگلستان در جام جهانی به پنالتی کشیده شود، کالوم ویلسون مهاجم باشگاه نیوکاسل برگ برنده گرت ساوتگیت خواهد بود.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
کالوم هادسون‌ اودوی، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به دلیل مشکلاتی که با توماس توخل داشت مجبور شده امسال تابستان باشگاه انگلیسی را به صورت قرضی ترک کند.
کالوم هادسون اودوی، وینگر انگلیسی چلسی، که امروز با قراردادی قرضی به بایر لورکوزن پیوست می‌گوید کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی و بازیکن سابق لورکوزن نقش مهمی در این انتقال داشت.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان چلسی، در یک قدمی پیوستن به بایرلورکوزن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ