ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از امروز آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مجموع ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی را ۳ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا امروز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.
در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.
ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا سه شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود. زائرین باید عملیات بیمه خود را انجام دهد تا ثبت نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود. مبلغ بیمه زائرین به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان است، اما خدمات بیمه گر بین ۴۰ تا درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار پلیس من می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از امروز شنبه ۹ اردیبهشت خبرداد.
دانش‌آموزان میان پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از امزوز برای ثبت‌نام کتاب درسی سال تحصیلی جدید اقدام کنند، اما ثبت‌نام کتاب درسی بقیه پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود.
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به جز پایه‌های ورودی- از روز ۲۷ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ تا ۱۵ آبان (فردا یکشنبه) فرصت دارند تا با ورود به سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org برای ثبت‌نام در این آزمون که روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اقدام کنند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، نسبت به ثبت‌نام محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات و انجام فرآیند قرعه‌کشی از طریق این شرکت تاکید کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ