به گفته مدیر کریدور فناوری تا بازار، ثبت‌نام شرکت‌ها برای نمایشگاه فناوری‌نانو از تیرماه آغاز می‌شود و پس از ثبت‌نام اولیه، جانمایی توسط خود شرکت‌ها انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و وارد لینک ثبت‌نام شوند. بعد از ورود، در مرحله ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و شماره‌ی پشت آن نیاز است و در این مرحله اطلاعات اولیه فردی أخذ می‌شود.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۱ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۵۷۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد.
مریم ارم‌آبادی که در زمان ریاست رسول خادم درجه بین‌المللی داوری کشتی را دریافت کرده بود، برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش درباره ثبت‌نام کلاس دهمی‌ها گفت: ثبت‌نام در دوره متوسطه دوم به دلیل اینکه دانش‌آموزان باید در آزمون‌های مرتبط با هدایت تحصیلی شرکت و فرم‌هایی را تکمیل کنند، معمولا از دهه دوم تیرماه به بعد انجام خواهد شد.
ستاری‌فرد،معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت:دانش آموختگان علوم پایه، در ۶۰ رشته، طلاب حوزه علمیه، معلمان مدارس غیردولتی و نهضت سوادآموزی، مربیان مهدهای کودک در این آزمون شرکت کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
پورعباس با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس قبل از پایان سال اعلام خواهد شد، گفت: ثبت نام‌های این آزمون انجام شده است، اما ثبت نام‌های جدید برای شرکت در این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان در سال آینده شروع خواهد شد بنابراین تعلیق برگزاری آزمون کاملا موقتی بود، نگرانی‌های جدید در این زمینه وجود ندارد.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی رگولاتوری از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال ۱۴۰۲، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.
شرایط ثبت‌نام نقدی و اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی اعلام شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
روند ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از شامگاه یکشنبه (هشتم آبان) آغاز شد و داوطلبان آزمون سراسری فعلا تا ۱۵ آبان وقت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
بهمن موتور امکان پیش ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را در قالب طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» را فراهم کرده است.
بهمن موتور امکان پیش ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را در قالب طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» را فراهم کرده است.
سامانه ثبت‌نام غیرحضوری در بورس کالا توسط شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران راه‌اندازی شد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی خبر داد: فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای ژیمناستک برای شرکت در مجمع انتخابات این فدراسیون هفته آینده انجام خواهد شد.
شرایط ثبت‌نام نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی اعلام شد.
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم هفتمین همایش مالی اسلامی در خصوص تاکید رئیس جمهوری بر معرفی بدهکاران بانکی اظهار کرد: لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در صورت‌های مالی بانک‌ها در سامانه کدال منتشر می‌شود.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ