رئال مادرید که تا دقیقه 88 برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست 1-3 پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری سوئد گفت که هتک حرمت به قرآن کریم، وضعیت امنیتی کشورش را بدتر کرده و بر چهره آن تاثیر منفی گذاشته است.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
ظریف نوشت: چرا «سازش‌کار» منفی، و «سازش‌ناپذیر» مثبت است؟ مگر سازش جز به معنی دستیابی به نقطه‌ی اشتراک و توازن برای حرکت به سوی آرمانهاست؟ مگر می‌توان از روش دیگری به آرمان‌ها رسید؟ داشتن آرزو به زندگی جهت می‌دهد، اما توجه به توانایی‌ها حرکت به سمت آرمان‌ها را ممکن می‌سازد.
وزیر کشور گفت: باید قالب‌ها را عوض کنیم و اگر لازم است آنها تغییر دهیم، زیرا آنچه مهم است هدف است و فرم و قالب‌ها صرفاً یک وسیله است؛ هدف اصلی افزایش سرمایه اجتماعی است.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، درخواست مدیران این باشگاه برای صحبت با رسانه‌ها را رد کرد.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
حمله پهپادی اوکراین به وقوع آتش‌سوزی در پایانه ذخیره نفت در منطقه سواستوپول روسیه منجر شد.
رفتار اصولی با افرادی که همیشه جنبه منفی هر کاری را پررنگ می‌کنند دشوار، اما ضروری و شدنی است.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
ارلینگ هالند استراتژی خود برای حفظ آرامش قبل از زدن پنالتی منجر به پیروزی مقابل کریستال پالاس را فاش کرد.
حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید سعی کنیم نرم گفتار و خوش برخورد باشیم و برخورد نرم را در امر به معروف و نهی از منکر مراعات کنیم که تندگویی و تندخویی چیزی جز لجاجت طرف مقابل به همراه ندارد.
الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.
بد بویی دهان نوعی مشکل رایج در میان مردم است که منجر به بروز استرس روانی در فرد می‌شود. بد بویی دهان، پس از خراب شدن دندان و بیماری لثه، سومین دلیل شایع در میان افراد برای مراجعه به دندان پزشک است.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
تیبو کورتوا شب گذشته منجی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بود و با مهار یک پنالتی کمک کرد رئال به فینال سوپرجام برسد. برای او مهم نیست در فینال به چه تیمی برخورد کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
دعوت از کریمی ممکن است به خط خوردن بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی منجر شود و سرلک جام جهانی را از دست بدهد.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده‌ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی‌ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به‌عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به پیشنهاد پاری سن ژرمن برای پیوستن به این باشگاه پاسخ منفی داده است.
علی شجاعی روز گذشته یکی از بهترین بازیکنان نساجی بود و پاس منجر به گل کریم اسلامی را نیز ارسال کرد.
مأموران در تحقیقات اولیه پی بردند، ضارب پسر جوانی به نام کریم ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بوده که به سحر علاقه‌مند شده و پس از شنیدن جواب منفی از سوی زن جوان، وی را به قتل رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ