سوپرجام اسپانیا از امشب در عربستان سعودی آغاز می‌شود. چهار تیمی که در این رقابتها حضور دارند درآمد مالی قابل توجهی به دست خواهند آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آنچه در گزارش مرکز آمار آمده است، متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری ١,٦٦٩,٦٤١ هزار ریال بوده که نسبت به سال قبل، ٤٨,٥ درصد افزایش داشته است.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
رودریگو، ستاره جوان رئال مادرید، از بازی در نوک خط حمله تیمش ابراز رضایت کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲نفر کلاهبردار که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
تصمیم باشگاه پنارول برای تغیر نام زمین تمرینش به نام فدریکو والورده باعث شد که اشک این بازیکن جاری شود.
این در حالی است که بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.
مدیرعامل دورتموند می‌گوید بخش عمده‌ای از درآمد حاصل از فروش ستاره‌ها، سرمایه‌گذاری خواهد شد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، به صورت جدی به دنبال افزایش درآمد این باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های برنابئو است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: اینکه پلتفرم‌های خارجی درآمد بسیار بالایی دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند یک معضل جدی است. با فیلتر کردن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسائل حل نمی‌شود.
دولت در بودجه ۱۴۰۲ از محل درآمد واردات گوشت مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
بر اساس ارقام آمده در جدول شمار ۵ مربوط به درآمدهای دولت، ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان برای عوارض حاصل از اخذ عوارض از واردات گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته شده است.
بانک ملت اطلاعات و صورت های مالی یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی در 8 ماهه ابتدای سال از محل اعطای تسهیلات، بیش از 585.784 میلیارد ریال درآمد در حساب های خود منظور کرده است.
ستاره رئالی آلمان، درآمد جام‌جهانی را به کودکان آفریقایی داد
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
با این که هیات فوتبال استان تهران سالانه بیش از یکصد میلیارد ریال درآمد دارد اما حق‌الزحمه ناچیز داورانش را با دو سال تاخیر پرداخت می‌کند و هر کس هم انتقاد کند او را تهدید می کنند!
باشگاه الهلال عربستان بابت قهرمانی های فصل گذشته خود 12.7 میلیون ریال پاداش دریافت کرد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.
بانک ملت گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان تیرماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی شده در ماه چهارم سال، 86.925 میلیارد و 439 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است.
تغییرات تورمی اولین ماه تابستان از سوی مرکز آمار اعلام شد؛ تغییراتی که نشان از تداوم روند صعودی شاخص قیمت مصرف کننده و رکوردشکنی قیمت برخی کالا‌ها همچون روغن حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ