الهام علی‌اف می‌گوید که ارمنستان طبق شرایط ما اقدامات تحدید حدود مرز‌ها را انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
این جوانی که در این فیلم خط و نشان برای دولتمردان ما میکشه از تبار طالبانه، مثل اون گُنده بک ۲۲۰ لیتری که وزیر امور خارجه ما با آغوش باز به استقبالش میره که گویی عزیزترین کَسَش را دیده، از سران طالبانه!
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
توافقنامه احداث خط آهن رشت – آستارا بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه طی مراسمی با حضور رئیسی و ولادیمیر پوتین به صورت ویدئو کنفرانس به امضاء رسید.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی با انتشار کلیپی برای استقلال خط و نشان کشید.
ایستگاه مترویی در چین به شکل جالبی طراحی شده است. این در حالی است که نیمی از خط مترو جهان که حدود ۹۶۰۰ کیلومتر است در چین قرار دارد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
در این ویدئو، یک آهو منتظر می‌ماند تا خودرو‌ها عبور کنند و سپس از خط عابر پیاده برای عبور از عرض خیابان استفاده می‌کند.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
فیلم منتشر شده توسط نیرو‌های مسلح اوکراین نشان می‌دهد که سربازان روسی توسط بمب‌های پرتاب شده توسط پهپاد اوکراینی هدف قرار می‌گیرند. نیرو‌های نظامی اوکراین مواد منفجره را بر روی مواضع روسیه در خط مقدم پرتاب می‌کنند و انفجار‌های زیادی در سنگر‌های برفی رخ می‌دهد.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
سال نو میلادی در خط مقدم جنگ اوکراین به یاد قربانیان و عزم سربازان اوکراین برای پیروزی در جنگ آغاز شد.
این خوش‌آمدگویی به تیم ملی کشورمان به زبان فارسی و به عنوان تیم سوم در این کلیپ نمایش داده شده است.
احمد نوراللهی گل ۱۰۰ درصد الجزیره را از روی خط دروازه برگرداند و ناجی الاهلی شد.
سرنشین خودرو آزرا پس از اینکه متوجه شد چند خودرو در تلاش هستند تا با یکدیگر مقابل او کورس بگذارند، تصمیم گرفت از توان خودروی خود استفاده کند و همه را پشت سر بگذارد.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ