وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو تصاویری از پرواز و خودنمایی جنگنده F-16I سوفای اسرائیلی را بر فراز جنین در بامداد امروز ببینید.
شرکت اسرائیلی «تِوِل» از پهپاد و هوش مصنوعی برای برداشت محصول در باغ‌ها استفاده می‌کند. پهپادهای میوه‌چین این شرکت می‌توانند زمان برداشت میوه‌ها و حتی میزان شکر و بیماری آنها را تشخیص دهند.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
حامد اسماعیلیون به تندی از رضا پهلوی انتقاد کرد.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
ساکنان شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی هم گفتند که در پی این حملات، ساختمانها به لرزه در آمده است و دستکم سه انفجار مهیب رخ داده است که مانند آن طی چند سال اخیر رخ نداده بود.
شهرک نشینان اسرائیلی پس از حمله به روستای بورین در جنوب نابلس دو خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.
اسماعیل مشعل استاد دانشگاه در کابل در یک برنامه زنده تلویزیون طلوع مدارک تحصیلی خود را در اعتراض به ممنوعیت آموزش دختران از سوی طالبان پاره کرد.
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در برنامه تلویزیونی صف اول گفت: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال پیش تصویب شد. سابقه این قانون نشان می‌دهد اجرای آن در دوره‌های مختلف به سلایق مدیران گره خورده بوده است.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
برخی منابع خبری از وقوع سومین انفجار در محله راموت قدس اشغالی خبر می‌دهند. گزارش شده است که در این انفجار سه اسرائیلی زخمی شدند. از جزئیات بیشتر انفجار سوم گزارش بیشتری در دست نیست.
اسماعیلی، وزیر ارشاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبرنگاران بازداشت شده اخیر: پیگیر وضعیت خبرنگاران بازداشت شده هستیم.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.
صفحه رسمی لیگ ملت‌های والیبال چند ویدئو از بهترین لحظات امین اسماعیل نژاد در این مسابقات به اشتراک گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ