فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پاری‌سن‌ژرمن، نیمار و مارکو وراتی را از نیز برنامه پیش فصل خارج کرد.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
باشگاه لیورپول با انتقالی به ارزش 13.9 میلیون یورو اجازه پیوستن جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان را صادر می‌کند.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
آنیا شرمن، دانشجوی دکترا در مرکز میکروبیولوژی و علوم سیستم‌های زیست محیطی (CMESS) دانشگاه وین می‌گوید: اندازه گیری‌های ما نشان داد که کاهو تمام ترکیباتی را که ما بررسی کردیم از طریق ریشه هایش جذب کرد، آن‌ها را به برگ‌های کاهو منتقل و در آنجا جمع کرد.
متناقض به نظر می‌رسد، اما ترک قهوه می‌تواند اضطراب شما را بیش از پیش سازد. درست است که کافئین باعث دلشوره می‌شود، اما بدن به لحاظ ذهنی و فیزیکی به آن اعتیاد پیدا می‌کند. ترک یکباره قهوه می‌تواند شما را مضطرب و عصبی کند؛ و اگر عادت کرده باشید قهوه خود را با شکر یا هر شیرین کننده دیگری بنوشید، ممکن است درگیر پیامد‌های ترک اعتیاد به قند هم شوید، امری که ممکن است حس اضطراب شما را بیش از پیش سازد.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
رامون دیاز، سرمربی الهلال، به شایعاتی که پیرامون حضور لیونل مسی در این تیم وجود دارد، واکنش نشان داد.
کارت قرمز در نخستین تجربه فغانی در دربی‌ها سهم مهرداد اولادی شد تا تیم مصطفی دنیزلی با دو گل خورده، ده نفره هم بشود.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
حمید مطهری می‌گوید بازیکنان تعویضی نتوانستند خواسته‌های او را انجام بدهند.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
این لیوان با پد شارژ همراه گرم می‌شود که نه تنها گرم ماندن نوشیدنی را تضمین می‌کند، بلکه عملکرد دوگانه‌ای دارد و می‌تواند تلفن همراه شما را نیز شارژ کند. به عبارت دیگر، در حالی که شما با قهوه خود شارژ می‌شوید، موبایلتان شما نیز با این دستگاه سودمند شارژ می‌شود.
باج گیری عاطفی عمدتاً در روابط عاشقانه رخ می‌دهد، اما در کنترل دوستی‌ها یا در بین اعضای خانواده نیز غیرمعمول نیست. این دسته از افراد که باج گیری عاطفی انجام می‌دهند ممکن است اختلالات سلامت روان داشته باشند. آن‌ها از این نوع سوء استفاده عاطفی برای اعمال قدرت بر دیگران برای دستکاری دوستان، اعضای خانواده یا حتی همکاران استفاده می‌کنند.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
احساس خستگی، ضعف و بی‌حالی و در کنار آن بی‌انگیزگی و ناامیدی؛ این وضعیتی است که این روز‌ها خیلی‌ها را کلافه کرده است. بخشی از آن فیزیکی است و گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین عوارض پس از بهبودی از کرونا که گریبان افراد را می‌گیرد، احساس ضعف و بی‌حالی است؛ عارضه‌ای که تا مدت‌ها باقی می‌ماند و از آن تحت عنوان «خستگی پس از ویروس» یاد می‌شود.
واقعیت این است که آقای رئیسی در یک ایران زندگی می‌کند و ما مردم در یک ایران دیگر. در ایران آقای رئیسی کشور در بهترین حالت خودش از لحاظ مدیریت قرار دارد و حتی رکورد‌هایی هم در آن شکسته شده است. در ایران مردم، اما وضعیت نیازی به توصیف ندارد و داریم زندگی‌اش می‌کنیم.
«افسردگی خندان» اصطلاحی است که برای فردی که از درون با افسردگی زندگی می‌کند در حالی که از بیرون کاملا شاد یا راضی به نظر می‌رسد، به کار برده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ