این لیوان با پد شارژ همراه گرم می‌شود که نه تنها گرم ماندن نوشیدنی را تضمین می‌کند، بلکه عملکرد دوگانه‌ای دارد و می‌تواند تلفن همراه شما را نیز شارژ کند. به عبارت دیگر، در حالی که شما با قهوه خود شارژ می‌شوید، موبایلتان شما نیز با این دستگاه سودمند شارژ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت:در مقوله تأمین آزادی‌های مشروع هم به لحاظ نظری و هم به لحاظ عملی نیاز به کار و تدقیق بیشتر است.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
دزد ماشین‌های لوکس می‌گوید: «هر ماشینی را که اراده کنم حتماً سرقت می‌کنم. برای آن ماشین‌هایی که جی‌پی‌اس دارند هم برنامه‌ریزی کرده‌ام و از آنجایی که مدرک فوق‌دیپلم مدار‌های الکترونیکی دارم، دستگاهی را به قیمت ۱۱ میلیون تومان خریداری کرده‌ام تا مکان GPS را پیدا کنم.»
رئیس دستگاه قضا گفت: ابربدهکاران بانکی مهم هستند اما باید به کسی که ابربدهکار خلق می‌کند هم توجه کنیم.
پزشکان معمولاً به بیماران مبتلا به فشار خون بالا توصیه می‌کنند که سبک زندگی خود را تغییر داده و مصرف نمک را کم کنند و وزنشان را کاهش دهند و برای آن‌ها دارو‌های کاهش فشار خون تجویز می‌کنند. با این حال، حدود یک سوم از بیماران با فشار خون بالا، با وجود این مراقبت‌ها، همچنان قادر به کنترل فشار خون خود نیستند.
دادیار دادسرای دیوانعالی کشور با بیان اینکه اجرای درست تکالیف مربوط به اصل ۴۹ نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است، گفت: اشکالات سامانه دریافت اطلاعات مربوط به اصل ۴۹ رفع می‌شود.
گزارش کمیسیون فرهنگی به چه نکاتی اشاره می‌کند؟ این گزارش تاکید کرده که در مصوبات صورت‌گرفته، «تکالیف همه دستگاه‌ها را در بحث عفاف و حجاب روشن کرده است». بنا به آنچه این گزارش نوشته «۳۲ دستگاه در این زمینه وظایف ایجابی و فرهنگی دارند و تنها دستگاهی که تکلیف سلبی در این امر دارد، فراجا است. البته فراجا هم بخشی از وظایفش در حوزه عفاف و حجاب بر اساس مصوبات مذکور ایجابی است».
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می شود.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
سخنگوی دستگاه قضا درباره واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد: تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد. تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی و احضار افراد می‌شود
هرچند که مصرف متعادل و روزانه نان (مخصوصا نان‌های سبوس‌دار) می‌تواند به بهبود شرایط عمومی بدن کمک کند، اما نان‌ها همچنان حاوی کربوهیدرات هستند، درحالی که زیاده‌روی در دریافت کربوهیدرات‌ها می‌تواند باعث افزایش قند خون شود. هنگامی که شما مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را مصرف می‌کنید، دستگاه گوارش هم آن غذا را به قند تجزیه و سپس وارد جریان خون می‌کند. با افزایش سطح قند خون، بدن شروع به ترشح انسولین می‌کند تا سلول‌های بدن بتوانند قند خون را برای تولید انرژی یا ذخیره‌سازی جذب کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
وزیر اطلاعات گفت: درباره آقای مکارم از اعضای وزارت راه هم اقدام صورت گرفته و پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و بر اساس گفته آقای رئیسی، دولت پیش قدم مبارزه با فساد است و نسبت به این مسأله کوتاهی نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه ها عبور کنند.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
سید جلال ملکی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهرا تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مسافربر ون وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده در زیر اتوبوس گرفتار شد.
رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ