سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که کمیسیون این ماده را حذف کرد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
گودرزی گفت: با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
وزیر دادگستری با اشاره به روند لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در موضوع عفاف و حجاب گفت: این لایحه طی روزهای آتی از سوی دولت به مجلس ارسال خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیئت دولت، لایحه پیشنهادی دو فوریتی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل افزایش قیمت‌های خرید، فروش و اجاره منازل مسکونی به تصویب رسید.
وزیر صمت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران‌فروشی را مهار کرده اند گفت:به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی نماینده پیشین مجلس در تحلیل خود از لایحه بودجه ۱۴۰۲ می‌گوید: با این لایحه پیش‌بینی می‌کنم دولت برای سال آینده ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت لذا پیشنهاد می‌کنم مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت عودت بدهد زیرا تحت هیچ شرایطی آن را به صلاح کشور نمی‌دانم.
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: در این لایحه پیشنهاد شده مالیات بر سود شرکت‌ها از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش پیدا کند و معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت نیز ۷ میلیون تومان باشد.
باهنر گفت: معتقدم مجلس بودجه ۱۴۰۲ را تصویب کند بعد برنامه را در دستور کار قرار دهد. دولت را هم مکلف کند تا اردیبهشت ماه لایحه برنامه را به مجلس بدهد. برای این تمدید برنامه هم که مجلس یک ماده واحده می‌تواند تصویب کند تا دولت را موظف کند که مثلاً تا اول مردادماه طرح برنامه را تحویل مجلس بدهند.
سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت خارجه ،دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت کرد.
دولت با پیشنهاد وزارت امور خارجه مبنی بر لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد درباره استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی موافقت کرد.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ