آصفری گفت: کالاهای اساسی در دسترس است؛ اما گران است که متاسفانه گلایه‌مندی مردم را به دنبال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
مرعشی: از نظر من در دو انتخابات اخیر مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری و شورا‌های ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان در همان زمینی بازی کردند که شورای نگهبان، نهاد‌های حاکمیتی و نظام می‌پسندید. یعنی آن‌ها علاقه‌مند بودند تا اصلاح‌طلبان در نهاد‌های قدرت نباشند و به دنبال دولت و حکومت یکپارچه و یکدست بودند. اصلاح‌طلبان هم از این موضوع استقبال کردند.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودروهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودورهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
مقایسه امروز با یک دهه پیش نشان می‌دهد که قدرت و اختیارات نهاد‌های انتخابی دولت و مجلس که پیش از آن هم به‌هیچ‌وجه قابل قبول نبود، به‌شدت کاهش یافته و تاسیس شورا‌های فراقانونی مختلف، عملا سیاستگذاری و اجرا در بخش‌های مهمی از حکمرانی را از حیطه نظارت و دخالت این نهاد‌ها خارج کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس و نهادهای بالادستی هستیم.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هنوز طرحی در دستور کار صحن علنی درمورد عفاف و حجاب نیست، گفت: کمیسیون فرهنگی به پیوست گزارش خود طرح مربوط به عفاف و حجاب را به هیات رییسه تقدیم کرده است و منتظر برنامه دولت و قوه قضاییه هستیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به اجازه خروج بانوان از کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبیعتا با توجه به اینکه تا این لحظه مساله گرانی به صورت جدی مطرح نشده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم در بودجه سال آینده، دولت قیمت قطعی فروش بنزین، گازوئیل و گاز را چه مبلغی پیش‌بینی خواهد کرد و روی آن جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی برای شرکت‌های داروساز تسهیلات بانکی وامی در نظر نگیریم نمی‌توانیم منتظر معجزه در تولید دارو باشیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴ یا ۵ وزارتخانه به شکل جدی مورد سوال و نقد نمایندگان قرار گرفته اند و مجلس منتظر پاسخ است، گفت: یکی از وظایف مجلس براساس وظیفه نظارتی اش نقد و تذکر به دولت و سوال و پیگیری آن از دولت است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی به وعده خود درباره شفافیت عمل کرد، اما الان منتظر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این مصوبه هستیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
احمد امیرآبادی گفت: حقوق نمایندگان مجلس در حال حاضر ۱۸ میلیون تومان است ولی آنچه به عنوان دفتر و نیروها دریافت می‌کنند جزو حقوق محسوب نمی‌شود چون باید عین همان را هزینه کنند. برخی نمایندگان از این محل صرفه‌جویی کرده و کارت‌های کمک معیشتی به برخی مراجعان می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ