سخنگوی اقتصادی دولت گفت: اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
مشاور عالی وزیر بهداشت اظهار کرد: پیوند کلیه یک بحران جهانی است. در آمریکا حدود ۱۰۰ هزار نفر در لیست انتظار پیوند کلیه قرار دارند و در واقع در این کشور هر ۱۲ دقیقه یک نفر در لیست انتظار جان می‌بازد. به همین دلیل کشور‌ها به دنبال راه‌کار‌هایی هستند که این مشکل را حل کنند.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت‌های بزرگ که ضد ملت ایران هستند، از بیش از ۱۰۰ سال گذشته پشت سر حرکت‌های تجزیه‌طلبی بوده‌اند.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: تاکنون ۸۰ هزار دستگاه خودروی خارجی ثبت سفارش شده و این عدد تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دستگاه می رسد.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وضعیت پیگیری دیپلماسی خارجی در وزارت امور خارجه بررسی شد که بر اساس مباحث مطرح شده حجم تجارت خارجی ایران تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.
مطابق آمار ثبت شده در ۹ ماهه سال جاری پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از ۱۰۰ هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است، بدون اینکه حتی یک نفر هم آنان را ببیند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می‌شوند.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی از صادرات دام زنده به خارج از کشور خبر داد و گفت: ممنوعیتی در قبال صادرات دام و فرآورده‌های دامی و گوشتی وجود ندارد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۱۵۰ مزدور خارجی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته و زخمی شده‌اند.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بورس در وضعیت فعلی با هیچ مشکلی مواجه نیست و اصلاح جزیی از بازار و روند طبیعی است، گفت: بازار سرمایه تا پایان سال روزهای خوبی را تجربه می‌کند و تا پایان فصل زمستان امسال شاخص بورس رشد بسیار خوبی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ