رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از ۱۰۰ هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است، بدون اینکه حتی یک نفر هم آنان را ببیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گزارش مقدماتی درباره سرقت فرش‌ها از مجموعه سعدآباد داده شده است؛ این اتفاق در دوره‌های گذشته رخ داده است.
وزیر میراث فرهنگی درباره سرقت فرشهای سعدآباد، معدوم کردن فلزیاب ها و جای خالی میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه توضیحاتی ارائه داد.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی، اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من ۳۹ سال دارم و تا امروز حدود ۱۲ سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. ۳ سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
شرکت های کیا و هیوندای پس از وایرال شدن یک چالش تیک تاکی درباره هک خودروها و آپدیت های امنیتی منتشر کرده اند.
وزارت دفاع روسیه می گوید اوکراین قصد دارد تا ادعای سرقت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته ای چرونوبیل توسط ارتش روسیه را مطرح کند.
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
دولت نجات ملی یمن با هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد کشورهای عضو این ائتلاف به حقوق مردم یمن احترام گذاشته و نفت آنان را سرقت نکنند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، بار دیگر هدف سرقت قرار گرفت.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات از مردان فروشنده طلای کیفی دوباره انجام شد و در این مرحله از تحقیقات آن‌ها که با مدارک پلیسی مواجه شده بودند، به سناریوی دروغین سرقت اعتراف کردند.
اسپیدتست بر اساس داده‌هایی که از کل کشور‌ها به دست می‌آورد، میانگین و میانه سرعت جهانی اینترنت را نیز محاسبه می‌کند. اکنون «میانه» سرعت اینترنت سیار ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۸.۲۶ مگابیت بر ثانیه و میزان تأخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.
اظهارات ستایشی درباره فیلم زورگیری در اتوبان نیایش و اقرار متهم به ۱۰۰ فقره سرقت
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ