یک روزنامه آلمانی گزارش داد که علی‌رغم تحریم‌ها، درآمدهای نفتی و گازی روسیه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
در دو سال ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم، درآمد نفتی رو به افزایش بوده و است. ابهام اول این‌گونه ایجاد می‌شود که «اگر درآمد نفتی افزایش پیدا کرده، چرا دولت برای بدهی‌های قبلی دست به فروش اوراق زده است؟» این درست که دولت روحانی دست به انتشار اوراق زده و بدهی ایجاد کرده بود؛ اما روی کاغذ، وقتی درآمد‌ها افزایش پیدا می‌کند، باید پرداخت بدهی‌های قبلی در اولویت باشد یا هزینه‌کرد آن در محل‌های دیگر؟به این موضوع توجه کنید که در دولت روحانی، به آن اندازه که اوراق فروخته شد، نفت فروخته نشده است.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
قزوین- معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین از افزایش ۲۰ درصدی یارانه دهک‌های کم درآمد در استان قزوین خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
سخنگوی دولت هدف از التهابات ارزی را ایجاد ناامنی در اقتصاد و فرار سرمایه‌گذاری و توقف رشد اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم فروش نفت افزایش پیدا کرده و هم درآمد آن به داخل کشور می‌آید. در حوزه غیر نفتی و تجارت خارجی هم از فروردین امسال تراز تجاری ما مثبت شد و اکنون صادرات ما بیش از واردات ما است و اگر نفت نفروشیم هم نیاز ارز کشور تأمین می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که درآمد حاصل از حقوق ورودی خودرو در سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
صندوق‌های سرمایه ملی ذخایر خود را با افزایش قیمت نفت پس از آغاز درگیری میان روسیه و اوکراین، تقویت کردند و عربستان سعودی روزانه یک‌میلیارد دلار درآمد نفتی داشته است. انتظار می‌رود آن‌ها حتی با کاهش قیمت‌های نفت به افزایش هزینه‌های خود در موقعیت‌های سرمایه‌گذاری ادامه دهند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی مودیان جدید، پیش‌بینی شده است کل درآمد مالیاتی در سال آینده نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یابد.
همیشه اینکه کدام خانواده در جهان ثروتمندترین هستند موضوعی جذاب بوده‌است. قبلا شاید راکفلر‌ها همیشه پولدارترین خانواده جهان قلمداد می‌شدند، اما در ۲، ۳ دهه اخیر با افزایش قیمت نفت، پولدارترین‌ها از خاورمیانه هستند، از امارات و البته دبی.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است ما روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت به فروش برسانیم، اما وصول این منابع بعضاً از یک ماه تا شش ماه طول بکشد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، درآمد این شرکت از ۱۰۰ به ۳۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش ۵ برابری درآمد نفتی ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دولت اعلام کرد که در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، شاهد افزایش ۶۴ درصدی درآمد صادرات گاز و بهره‌برداری از ۵۰۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید بودیم.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ