چین با اشاره به سفر آخر هفته معاون رئیس تایوان به آمریکا، نسبت به «اقدامات قاطع و جدی» متعهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات دفاعی و قانونگذاران آمریکایی، در پی عبور یک کاروان بزرگ ناوهای جنگی روسیه و چین از نزدیکی ساحل آلاسکا، ناوشکن‌های آمریکایی به منطقه گسیل شدند.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
سخنگوی کاخ کرملین به انتقاد از تصمیم کنار گذاشته شدن ورزشکاران روسیه و بلاروس از رقابت های المپیک پرداخت.
جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر، در پی درگیری امروز بازیکنان تیمش با علی عبدی، مدافع تونس، از بازیکن حریف عذرخواهی کرد.
سفارت چین در نروژ از برچسب‌زنی مکرر ناتو به پکن شدیدا انتقاد کرد و این ائتلاف نظامی را تهدید واقعی علیه صلح جهانی خواند.
واکنش شدید استقلال؛ ننگ بر سازمان لیگ!
سعیدی، نماینده چابهار گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند، تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
کاربران آمریکایی در توییتر توجه ویژه‌ای به این ویدئو داشته و با دست به دست کردن آن نوشتند: «در حالی که مدارس آمریکا مشغول ترویج همجنس‌گرایی هستند، چین برای خلق قهرمان تلاش می‌کند.»
واکنش سرمربی پورتو به افت شدید طارمی
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
وزیر دفاع هند مدعی شد نیروهای مرزی چین تلاش داشتند به مناطق مرزی این کشور حمله کنند که با واکنش نیروهای هند مجبور به عقب‌نشینی شدند.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
پکن ضمن اعلام مخالفت شدید خود با فروش تسلیحات آمریکایی و هرگونه تماس نظامی خارجی با تایوان، از واشنگتن خواست تنش‌زایی در تنگه تایوان را متوقف کند.
واکنش پولادگر به حملات شدید دبیر
سفر گروهی دیگر از اعضای کنگره آمریکا به تایوان با واکنش و نگرانی شدید چین روبرو شده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.
مگر دایى، عابدزاده، مهدوى کیا، کریم باقرى یا خداداد و على کریمى در موضوعات فنى و مدیریتى فوتبال مداخله مى کردند در حالى که بهترین و محبوب‌ترین‌ها بودند؟... مگر تیم ملى ملک شخصى ماست که به خاطر منافعمان با آبروى کشور بازى کنیم؟
همزمان با رزمایش عظیم ارتش چین در اطراف تایوان، مقامات تایوان به این اقدام نظامی پکن واکنش نشان دادند.
بازار سهام در روزهای اخیر وارد فاز منفی شده است و حالا پرسش بسیاری از سهامداران این است که این افت به‌معنای شروع روند نزولی بازار است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ