سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده نزدیک بود اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن بزند.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
فوق ستاره پرتغالی النصر گل اول تیمش مقابل رجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
محققان جنین‌های موش را درون یک بیورآکتور ایجاد کردند که از سلول‌های بنیادی کشت‌شده در ظرف پتری (بدون تخمک و اسپرم) تشکیل شده بود. جنین‌ها به‌طور طبیعی رشد کردند و در روز سوم شروع به قد کشیدن کردند و در روز هشتم قلب تپنده برای آن‌ها ایجاد شد. این اولین باری بود که دانشمندان موفق به رشد جنین موش کاملاً مصنوعی در خارج از رحم شدند. این آزمایش جهشی را در مطالعات چگونگی تشکیل اندام‌های مختلف سلول‌های بنیادی و چگونگی جهش‌ها منجر به بیماری‌های رشدی نشان داد.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
رئیس صنایع دفاعی ترکیه ضمن انتشار تصاویری از لحظه شلیک موشک تایفون، از موفقیت‌آمیز بودن این آزمایش موشکی خبر داد.
گروه‌های مقاومت فلسطینی موفق شدند با شلیک موشک، منابع آب شهر یافا را هدف قرار دهند.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
یکی از بی حاشیه‌ترین بازیکنان لیگ برتر، این هفته موفق شد در نقش جهان به سپاهان گل بزند.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
سامانه موشکی تاکتیکی بومی مرصاد در مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، با شلیک یک فروند موشک، موفق به انهدام پهپاد مهاجم شد.
هری کین از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
مراکش برای اولین بار از جام جهانی ۱۹۹۸ بدین سو موفق شد در این مسابقات به پیروزی برسد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ و شلیک موفق پدافند باور ۳۷۳ اقتدار آفرین و باعث افتخار ملی بود.
پیونگ یانگ در آزمایش موشکی جدید خود موفق شد یک موشک کروز راهبردی را با موفقیت به سمت دریای ژاپن شلیک کند. این موشک پس از طی ۲ هزار کیلومتر به هدف خود اصابت کرد.
پرسپولیس در دیدار هیجان‌انگیز و جذاب موفق شد با تک گل زیبای محمد عمری گل‌گهر را شکست دهد.
با شروع تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول و دوستانش چند روز قبل در یک پارک با چند نفر بر سر قدرتنمایی و کری‌خوانی در اینستاگرام درگیر شده‌اند؛ بنابراین احتمال اینکه عاملان درگیری در پارک، همان مردان مسلح باشند تحقیقات ادامه یافت و همان روز مأموران موفق به دستگیری سه نفر از افرادی که داخل خودرو بودند، شدند.
وی افزود: متهم در بخش دیگری از اقاریر خود اعلام کرده که پس از شلیک به سمت افسران پلیس در خیابان طالقانی قصد خودکشی داشته که موفق به انجام آن نشده بود و حتی قصد داشته از آب اسیدی که در جیب خود به همراه داشته استفاده کند که ماموران پلیس آن از دستانش گرفتند.
باتوجه‌به تخلفات برخی شرکت‌ها در زمینه کالاهای موردنیاز مردم و ایجاد التهاب در بازار، باید اسامی شرکت‌های تولیدی متخلف که گران‌فروشی کرده‌اند، اعلام عمومی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ