ایذه- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی در این شهرستان شناسایی و پرونده قضائی برای آنان تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: در خصوص قطع عضو یک دختر ۹ ساله در تهران پرونده قضائی تشکیل شده است.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قریب به ۳۰۰ پرونده در هر شعبه از مجتمع قضائی شهید بهشتی فقط در یک ماه مختومه شدند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
ساوه- رئیس دادگستری ساوه گفت: ۷۰ درصد پرونده های قضایی صنایع منتهی به سازش بین کارگر و کارفرما شده است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
زاهدان- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از صدور کیفرخواست برای ۲۶ نفر در پرونده مصلای زاهدان خبر داد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رأی صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم، رأی این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر گفت: برای مدیرانی که در انجام وظایف خود سهل انگاری و کوتاهی کند قطعأ پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۶ هزار میلیارد تومان است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاشات اخیر صادر می شود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۹۶۰ هزارمتر پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
مشهد _ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: برای ٢ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در روزهای اخیر پرونده قضائی تشکیل شده است اما این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ