ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در جشن قهرمانی این تیم لحظات پر التهاب و ترسناکی را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:ساعت‌های میانی روز یعنی ۱۲ ظهر تا ۱۶ و از ۱۶ تا ۲۰ اوج تصادفات فوتی و جرحی پایتخت به علت فراوانی ترددها است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام ساعات پر تصادفات شهر تهران خبر داد و به علل و عوامل این تصادفات اشاره کرد.
ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک‌ها اعلام شد.
ساعات نفس‌گیر بوندسلیگا؛ پایان پادشاهی ۱۱ساله بایرن توسط دورتموند؟
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
فرصت باشگاه‌های آسیایی برای کامل کردن مدارک و ارائه مستندات مجوز حرفه‌ای روز جمعه به پایان می‌رسد و باشگاه استقلال ساعات دلهره آوری را برای حل مشکلات مالی پیش روی خود می‌بیند.
سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
در شرایطی که علی قلی زاده ملی پوش فوتبال ایران و عضو باشگاه کاسیم پاشا موفق شد از کانون زلزله در کشور ترکیه دور بشود، هنوز ورزشکاران زیادی زیر آوار مانده‌اند.
دروازه‌بان سپاهان بعد از جدایی از این تیم تنها 24 ساعت دیگر برای جمع‌بندی شرایط و بررسی پیشنهادات خود در اختیار دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه امید ابراهیمی به احتمال فراوان هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.
در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، استقلال توانست با ارائه نمایشی بهتر از سد نساجی عبور کند و فاتح این جام شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) به بحث درباره تازه ترین تحولات کشورش پرداخت.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ