دسیسه های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این زن ابتدا قرص خواب‌آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب‌آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد، شوهرش را با یک روسری خفه کردند و لای فرش پیچاندند.
ژولیوس سزار، دولتمرد و ژنرال نظامی رومی بود که در سال ۱۰۰ قبل‌ازمیلاد متولد و در ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل‌ازمیلاد به قتل رسید. قدرت و محبوبیتِ روبه‌افزایش او در میان مردم روم، به همراه جاه‌طلبی بی‌نظیرش او را آماج حملات قرار داده بود.
دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
دسیسه شیطانی خانم مربی رزمی‌کار برای استادش/ اعترافات کابوس زنان تهرانی/ نجات دختر فریب خورده از خانه پسر شیطان صفت/ نجات گروگان خارجی از چنگال آدم‌‌ربایان در ایران/ دزدان قطعات و لوازم داخل خودرو در دام پلیس/ معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد/ دختر ۳ ساله در چنگ بیمار روانی!/ دسیسه زن در قتل مرد بعد از عاشقانه های ممنوعه
دسیسه زن در قتل مرد بعد از عاشقانه های ممنوعه
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
مشهد ـ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
دسیسه وحشتناکی بود، دسیسه‌ای که به جنایتی هولناک ختم شد، آن هم تنها به‌خاطر میراث خانوادگی. پسر جوان با همدستی دوستش، دایی خود را با قرص برنج و قمه به قتل رساند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
متهم گفت: من عاشق کار کردن بودم و پس از مدتی با سختی توانستم مغازه‌ای اجاره کنم و به کار فروش لباس مشغول بودم، اما شهرام مدام ساز مخالف می‌زد و می‌گفت که نباید کار کنم. بعضی اوقات او آنقدر عصبی‌ام می‌کرد که می‌خواستم دیگر زنده نباشد به همین خاطر چندبار تصمیم گرفتم او را از سر راهم بردارم.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ