معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۷۰ درصد هزینه های درمان سرپایی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
ستاری‌فرد ادامه داد: مبتنی بر این نظرسنجی، هدفمان را ارائه خدمات کیفی‌تر قرار دادیم تا از شرکت بیمه‌ای که پشتیبان خدمات بهتر باشد، استفاده کنیم؛ بر این اساس، یک کار تیمی انجام شد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از حادثه روز گذشته در شهرستان ایذه توضیحاتی را ارائه داد.
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به صورت برخط در اختیار دارد.
دیوان عدالت اداری در خصوص دادنامه صادر شده از سوی شعبه در مورد انفصال از خدمت وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی ارائه کرد.
دیوان عدالت اداری در خصوص دادنامه صادر شده از سوی شعبه در مورد انفصال از خدمت وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی ارائه کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وام و پرداخت بدهی استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای پیدا شدن یک قلاده شیر در باغ شخصی ارائه داد.
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای پیدا شدن یک قلاده شیر در باغ شخصی ارائه داد.
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان، در ارتباط با خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش این صندوق، توضیحاتی ارائه داد.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
معاون سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیل گری سازمان حج توضیحاتی ارائه کرد.
معاون سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیل گری سازمان حج توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
مالک شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و دوخت لباس‌ها ارائه داد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ