بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) سه‌شنبه، سوم آبان‌ماه در قاهره پایتخت مصر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) بازدید کرد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
درآخرین دیدار ازهفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال در حالی قرار است فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که شاید کار قهرمانی لیگ به اما و اگرهای هفته بیست‌وپنجم کشیده شود.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
وزیر نفت در حاشیه بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) در پنج محور اصلی با جمعی از وزیران این مجمع به صورت دوجانبه گفت‌وگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ