فرماندار منطقه کریمه اعلام کرد که پدافند هوایی دو فروند موشک اوکراینی را در تنگه کرچ سرنگون کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور اوکراین از دریافت نخستین محموله از موشک‌های دوربرد «اسکالپ» فرانسه خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین امروز اعلام کرد: قادر به سرنگونی موشک‌های ضدکشتی روسی «اونیکس» نیستیم.
در ادامه کمک‌های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک‌های دوربرد در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۸۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که همکاری کشورهای غربی برای کمک به اوکراین در برابر روسیه ادامه دارد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان حملات ارتش این کشور به انبارهای تسلیحاتی اوکراین با موشک‌های نقطه‌زن، بخش قابل توجهی از زرادخانه کی‌یف منهدم شده است.
بر اساس اسناد فاش شده ایالات متحده و گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، کیف به سرعت در حال تمام کردن مهمات برای سیستم‌های دوران شوروی خود است.
دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مانند گذشته قصد ندارد همانند اقدام انگلیس در تحویل موشک‌های Storm Shadow به کی‌یف، موشک‌های برد بلند AtacMS را به اوکراین دهد.
مقامات غربی ارسال موشک‌های دوربرد کروز از انگلیس به اوکراین را تایید کردند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
مقامات ارشد اوکراینی با کمک اطلاعات غربی، ماهواره‌های تجاری و شبکه‌ای از پارتیزان‌ها که برای تضعیف اشغال روسیه تلاش می‌کنند، گفتند که «مقاصد فوری مسکو» در کانون توجه آن‌ها قرار گرفته است. روس‌ها در حال جمع‌آوری ده‌ها‌هزار سرباز (از جمله سربازان وظیفه از بسیج توده‌ای در پاییز گذشته) درست خارج از برد موشک‌های دقیق ساخت آمریکا هستند. شرایط نشان می‌دهد که روس‌ها می‌توانند برای محاصره نیرو‌های اوکراینی در سراسر مناطق دونتسک و لوهانسک آماده شوند.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین می‌گوید ارتش این کشور ابزار و توانایی لازم برای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران را در اختیار ندارد.
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
تردو با اشاره به این که این هواپیما با «موشک‌های ایرانی سرنگون شد»، گفت که «ما این‌جا به دنبال برقراری عدالت برای قربانیان و خانواده‌هایشان هستیم.»
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی حمله موشکی نیروهای ارتش اوکراین به شهر ولودیمیریوکا در جمهوری خلق دونتسک، دست‌کم غیرنظامی کشته شدند.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
تصاویر وزارت دفاع روسیه از لحظه شلیک موشک‌ها به سمت مواضع اوکراینی را مشاهده ‌می‌کنید.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از انهدام کامل انبار موشک‌های «هیمارس» در نیکولایف اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از انهدام انبار موشک‌ های «هیمارس» ساخت آمریکا در اوکراین خبر داد.
نشریه نیوزویک به نقل از مقام نظامی آمریکا تخمین زده که ذخایر ارتش اوکراین از موشک‌های آمریکایی ظرف چند ماه آینده تمام می‌شود، و دولت آمریکا باید ارسال این نوع موشک‌هابه اوکراین را کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ