انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معامله بین سمپدوریا و اینتر کامل شد و امیل آئودرو، دروازه‌بان تیم سمپدوریا به زودی به نراتزوری می‌پیوندد.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
ضرایب A و B برای محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و اوراق با درآمد ثابت تغییر یافت.
منچستریونایتد همه گزینه‌های خود برای خرید یک مهاجم تراز اول را بررسی می‌کند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از طریق خودکاربری سامانه محکومیت‌های مالی توانسته اند شرایط یک معامله امن را فراهم کنند.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
به ازای هر متولد سال ۱۴۰۱، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در نظر گرفته شده است. مراحل خرید صندوق ها به چه صورت است؟
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که یک کارخانه تولید سلاح در این کشور به مقامات اوکراین پیشنهاد داده تا در ازای پرداخت «یک دلار»، دو پهپاد تهاجمی بخرد!
در ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزار‌های غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
نزدیک ۲۰.۷ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا با ارزش بیش از یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۳۰ آذر در بازار گواهی سپرده در بورس کالا دست به دست شد.
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز شنبه ۲۸ آبان ماه میزبان دادوستد ۳۲ هزار تن قیر، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۵۰۰ تن گوگرد بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۷ معامله گر فردایی و سوداگر بازار ارز طی یک هفته گذشته خبر داد.
بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. با وجود این معاملات امروز چگونه خواهد بود؟
ترکیه که از اعضای ناتو است، با هر دو کشور اوکراین و روسیه روابط نزدیکی دارد و در طول جنگ اوکراین به دنبال توازن در روابط بوده است.
تا ساعت ۱۴ امروز ۱۲ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۳۸ تومان و یک میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع یک میلیارد و ۲۵ میلیون یورو ارز عرضه شده در سامانه نیما (حواله) امروز فقط معادل ۲۱۸ میلیون یوروی آن معامله شد.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت کامل ایران در پیمان شانگهای می تواند ایران را از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل کند.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ