مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: شدت مصرف انرژی ایران نسبت به کشورهای پیشرفته ۳ تا ۴ برابر است و متوسط مصرف شدت انرژی ۲برابر جهانی است که این مسأله ضرورت بهینه سازی را تقویت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: شدت مصرف انرژی ایران نسبت به کشورهای پیشرفته ۳ تا ۴ برابر است و متوسط مصرف شدت انرژی ۲برابر جهانی است که این مسأله ضرورت بهینه سازی را تقویت می‌کند.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
براساس مطالعات، غذا‌های غنی از لیکوپن، یک رنگدانه گیاهی با خواص آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند شدت آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد و باعث افزایش رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست شود. همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن گوجه‌فرنگی پخته‌شده در روغن زیتون ممکن است جذب لیکوپن را در پوست افزایش دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: شدت مصرف انرژی در ایران ۲ برابر متوسط جهانی و ۴ برابر کشورهای توسعه یافته است.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: این را بدانید این دشمنی تمام‌نشدنی است و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن‌ها اصرار دارد، مردم ما ۴۳ سال در برابر چنین دشمنی ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند. این مبارزه باید تشدید و تقویت شود، زیرا دشمنی دشمن در حال تشدید و تقویت است. آن‌ها هر جنایتی که ممکن بود در حق مردم ما در تیرماه انجام دادند و اکنون نوبت به خود قرآن رسیده است.
اقتصاد ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و اولین بخشی که به شدت از این موضوع تاثیر گرفته؛ صادرات و فروش نفت و درآمد‌های حاصله است. با اینحال دولت رئیسی می‌گوید درآمد نفتی‌اش هشت برابر شده است. سوال مهم این است که درآمد نفتی در اقتصاد ایران چه می‌شود و در کجا به مصرف می‌رسد؟
ایران3 برابر میانگین جهانی مصرف انرژی دارد و سوخت‌های فسیلی از جمله گاز و فرآورده‌های نفتی این شدت بالاتراسـت و سـالانه ۸۰ میلیون یارانـه سـوخت پرداخت می شود.
ریو فردیناند به شدت تحت تاثیر نمایش دیشب رئال برابر سیتی قرار گرفته و گفت که در بازی برگشت شانس رئال برای صعود بیشتر خواهد بود.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه تداوم محاصره بنادر یمن قابل قبول نیست به متجاوزان به شدت هشدار داد.
وزیر نفت با بیان اینکه شدت مصرف انرژی در ایران ۲.۵ برابر میانگین جهانی است، تصریح کرد: هم‌اکنون روزانه ۹۹۰ میلیون مترمکعب گاز ترش در کشور برداشت می‌شود، گفت: روزانه از این مقدار گاز ۸۴۸ میلیون مترمکعب در ۲۱ پالایشگاه گازی کشور شیرین‌سازی و در بخش‌های مختلف کشور مصرف می‌شود.
با از راه رسیدن سامانه‌های بارشی و موج سرمای شدید، دمای هوا در ۲۷ استان کشورمان به محدوده صفر درجه رسید؛ برودت و یخبندانی که موجب افزایش مصرف گاز در کشور شده است تا جایی که رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شده و به ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز هم رسیده است. آن هم در شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده چراکه در آنجا هم سرما به شدت اوج گرفته و مشکلاتی آفریده.
در حالی که آبی‌پوشان سیرجانی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بودند، زاهدی به داد تیمش رسید.
ظاهراً رژیم طالبان عامدانه در پی آن است که هر اقدام سختگیرانه علیه مردم افغانستان در داخل کشور را با نشان دادن نرمشی در سیاست خارجی خود همراه سازد تا از شدت واکنش آنها علیه تصمیمات محدودکنندۀ داخلی خود بکاهد.
اعتقاد افراطی به یک بازیکن به شدت سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار داده است.
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
انسیه خزعلی گفت: هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوز‌ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، ولی در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند، می‌توان تعرفه گاز را غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، اما در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند می‌توان تعرفه گاز را به صورت غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به متجاوزان درباره ادامه رویکرد تجاوزکارانه آنها به شدت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ