اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
با اینکه دور اخیر مذاکرات بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر انتقال هری کین ناموفق به پایان رسید ولی مدیران بایرن چهارمین پیشنهاد خود را برای باشگاه انگلیسی ارسال کرده‌اند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
در پایان چهارمین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه ،۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز دیگر برای کاروان ناشنوایان کشورمان به دست آمد.
در پایان چهارمین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه ،۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز دیگر برای کاروان ناشنوایان کشورمان به دست آمد.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کوبا تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کانادا تن به شکست داد.
در پنجاه و چهارمین جلسه شورای تحول و تعالی سازمان ثبت، راه اندازی سکوی (پلتفرم) ارائه خدمات متمرکز و بدون توقف ثبتی تا پایان سال عنوان شد.
چهارمین و آخرین مرحله تور دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه با کسب رتبه هفتمی گنج خانلو برگزار شد.
چهارمین مرحله از مسابقات فرمول یک دقایقی پیش در باکو به پایان رسید و باز هم رانندگان ردبول روی دو سکو قرار گرفتند و این بار سرجیو پرز اول شد.
در پایان چهارمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا تیم چین‌تایپه و چین در صدر جدول گروه‌های قرار گرفتند. تیم پیکان امروز آخرین بازی مقدماتی خود را برگزار می کند.
بیست چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی با قهرمانی مس به پایان رسید که این لیگ حواشی زیادی را به همراه داشت.
چهارمین دوره مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی در نزدیکی قدم گذاشتن به راهی بود که زندگی حرفه‌ای فوتبالی او را وارد ابعاد جدید می‌کرد؛ اما…
در پایان جام جهانی قطر چهارمین برنده جایزه دستکش طلایی از سال 2010 به این سو مشخص خواهد شد.
گودین، سوارز، کاوانی، کاسرس چهارمین و آخرین دوره حضورشان در جام جهانی را با طعم تلخ حذفی دردناک به پایان رساندند.
چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز جمعه – ششم آبان‌ماه آغاز می‌شود.
چهارمین روز مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 سال آسیا با کسب 3 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی با سرمربی سنگال به خوش و بش پرداخت.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی برابر سرمربی حریف خم شد.
چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های ایران در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ