لوئیس فن خال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بازیکنانش با کارگرانِ مهاجری که در ساخت استادیوم های این کشور نقش داشتند، دیدار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، به شدت از عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش و خصوصا ویرژیل فن دایک و فرانکی دی‌یونگ انتقاد کرد.
تیم ملی والیبال ایران به شهر روتردام هلند رسید و در هتلی اسکان یافت که بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی فینالیست‌های لیگ ملت‌های اروپا در آن اقامت دارند.
ستاره ایرانی فاینورد در جمع بهترین بازیکنان جوان این باشگاه قرار گرفت.
برد پرگل فاینورد یک گام دیگر این تیم را به قهرمانی در فصل جاری فوتبال باشگاهی هلند نزدیک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از بازیکنان مسلمان تیمش درخواست جالبی قبل از بازی برابر هلند در انتخابی جام ملت‌های اروپا داشت.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر فرانسه راضی نیست.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله بایر لورکوزن آلمان و فاینورد هلند با بازیکنان ایرانی خود حریفانشان را شناختند.
در لحظه درگیری بین بازیکنان آرژانتین و هلند، یک خودکار از سوی نیمکت ذخیره‌های هلند به سمت ناهوئل مولینا پرتاب شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، از دلایل درگیری‌اش با بازیکنان هلند پرده برداشت.
با حذف تیم ملی هلند از رقابت های جام جهانی 2022 قطر تعداد بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی حضور دارند، باز هم کمتر شد.
لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.
آندریس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، می‌گوید بازیکنان این تیم دوست داشتند کاری برای بهبود حال لوئیس فن خال انجام دهند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
آرژانتین شب گذشته در ضربات پنالتی هلند را شکست داد و به نیمه نهایی جام جهانی رفت. در دقایق پایانی بازی درگیری میان بازیکنان دو تیم در گرفت.
متئو لاهوز با نشان دادن هجده کارت زرد به بازیکنان دو تیم هلند و آرژانتین رکورد پر‌کارت‌ترین بازی جام‌های جهانی را برای بازی این دو تیم ثبت کرد.
بازیکنان هلند در آخرین ثانیه دیدار مقابل آرژانتین یک گله کاملاً تاکتیکی را به ثمر رساندن تا کار به وقت اضافه کشیده شود.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم آرژانتین به هلند در محوطه جریمه این تیم درگیری‌ای بین امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ اتفاق افتاد که با حضور دیگر بازیکنان به تنش کشیده شد.
تمرین امروز هلند تحت الشعاع حضور فرزندان برخی از بازیکنان لاله های نارنجی قرار گرفت.
دو بازیکن تیم‌های ملی مراکش و هلند کوتاه‌قدترین و بلندقامت‌ترین بازیکنان جام جهانی۲۰۲۲ هستند.
دو باشگاه فاینورد هلند و بایر لورکوزن آلمان به حضور بازیکنان ایرانی خود در جام جهانی واکنش نشان دادند.
لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، امروز بعد از انتشار لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی درباره انتخاب فهرست نارنجی‌پوشان توضیحاتی ارائه داد.
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل هلند جلسه ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ