چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دیشب پس از کسب مقام نایب قهرمانی جهان 2023، سن خوآن آرژانتین را به مقصد تهران ترک کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب افتخاری دیگر آماده شوند.
صعود ایران به نیمه‌نهایی والیبال نوجوانان جهان
فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پرداخت.
صعود نفس‌گیر یوزهای ایران در والیبال نوجوانان جهان
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سالن شماره یک مسابقات قهرمانی جهان یک جلسه تمرین توپی داشت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ترکیب 12 نفره بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان قرعه‌کشی شد و تیم ملی ایران حریفان جهانی خود را شناخت.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران با یک پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.
تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مجموعا با 29 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به ترتیب در جایگاه سی‌ام و سی‌و‌یکم ایستادند.
تیم ایران که سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کرده بود به نظر می‌رسید تحت فشار روانی زیادی قرار دارد شکست خورد و به مدال نقره اکتفا کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تایلند به پیروزی رسید و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ