دعوت از کریمی ممکن است به خط خوردن بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی منجر شود و سرلک جام جهانی را از دست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایدن مسیر خطرناکی را ترسیم می‌ کند تا به عربستان سعودی نشان دهد که واشنگتن در ازای عادی ‌سازی روابط آن کشور با اسرائیل از ریاض حمایت خواهد کرد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
وزنه برداری اوکراین برای سومین بار بعد از پایان بازی‌های المپیک توکیو با نقض قوانین دوپینگ روبرو شد و به این ترتیب حضور در بازی‌های المپیک پاریس را از دست خواهد داد.
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
نیما زاهدی از ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در جام جهانی مجارستان کنار گذاشته شد.
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
رافائل نادال ممکن است برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۵ حضور در بین ۱۰ تنیسور اول جهان را از دست دهد.
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
مراکش از اوایل فوریه، میزبان نوزدهمین دوره جام باشگاه‌های جهان با حضور هفت تیم از شش قاره جهان خواهد بود.
فقر گلزنی و مهاجم در فوتبال ایران این روزها با حضور یک مدافع در رده سوم جدول گلزنان مشهود‌تر از همیشه است.
هر چند شمشاد‌ها توانستند با آفات مقابله کنند و حضور همیشه سبز خود را حفظ کنند، ولی سرخدار نتوانست از تیزی تبر قاچاقچیان در امان باشد و رها شدن منطقه از جنگلبان‌ها و قرقبان‌ها موجب شده که در شرایط اضطرار انقراض قرار گیرد، به گونه‌ای که به گفته محقق دانشگاه تربیت مدرس در صورت عدم حفاظت، این درخت در آینده نزدیک به طور کامل منقرض خواهد شد.
رسانه‌های معتبر آرژانتینی اعلام کردند که "لیونل مسی" هیچ مشکلی برای حضور در فینال جام‌جهانی ندارد تا ساعات جهنمی هواداران آلبی سلسته به اتمام برسد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، حضور ادن هازارد در ترکیب ثابت را منوط به آمادگی این بازیکن دانست.
آلتای اسپور در حضور تعویضی بازیکن ایرانی خود مقابل آلتینوردو به برتری رسید.
برد پرسپولیس مقابل مس کرمان با حفظ بازیکنان این تیم برای حضور در دربی پایتخت همراه بود.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.
ترابی در بازی مقابل مس ۶۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، اما خبری از ترابی سرحال و آماده نبود تا یحیی او را تعویض کند.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه، در همان ثانیه های ابتدایی دیدار با ایران مصدوم شد و وضعیت او برای حضور در جام‌جهانی نامشخص است.
هواداران یوونتوس از دیدن آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در خیابان‌های تورین بسیار هیجان‌زده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ