آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرده‌ای که مواد مخدر قاچاق می‌کرد!/ دستگیری ۲ قاچاقچی که گوسفندان را به دریا انداختند/ پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود/ کشف سکه‌های نقره و مس عهد ساسانیان و اشکانیان در دیوار/ کشف جسد در فضای سبز بزرگراه/ مردی گلوی همسرش را برید!/ خودکشی بعد از شلیک به همسر و شهادت مأمور کلانتری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سابق تیم ملی ایران شاغل در آلمان همزمان به عنوان مربی دروازه بان ها در آلمان کارش را شروع کرد.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
مهدی طارمی با ۶ گلی که در ۲ بازی برابر تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان به ثمر رسانده است به عنوان قطعی آقای گلی مسابقات فوتبال تورنمنت کافا خواهد رسید.
مهدی طارمی گفت که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
یک ضربه چیپ تماشایی حاصل از نبوغ یک فوق ستاره: گل مهدی ترابی فراتر از لیگ برتر بود.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
مهدی قایدی یکی از حساس ترین گل های این فصل استقلال را در استادیوم اراک وارد دروازه آلومینیوم کرد.
دنی سبایوس امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که در مورد اتفاق رخ داده در ال‌کلاسیکو با گاوی صحبت کرده است.
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
مهدی امینی که به تازگی از اسپانیا به لیگ ایران بازگشته امیدوار است شرایط خوبی را پیش روی خود ببیند.
مهدی عبدی تا آخرین لحظه تلاش خود را کرد که طلسم ده ماهه خود در گلزنی را بشکند.
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
اهواز- علاوه بر فعالیت شرکت فولاد و تأمین نشدن حق‌آبه که وضعیت اسفناکی را برای تالاب شادگان رقم زده، این بار اجرای طرح پتروشیمی در محدوده تالاب بر نگرانی مردم و فعالان محیط زیست افزوده است.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
دیدار امشب لورکوزن برابر پورتو ممکن است به آخرین رقابت اروپایی این سرمربی با لورکوزن تبدیل شود.
مهدی طارمی با گلزنی مقابل استوریل به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ