شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بر ابقای «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به مدت ۴ سال دیگر تصمیم گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در واکنش به انفجار سد برق آبی «کاخوفکا» گفت: این امر منجر به کاهش قابل توجه سطح مخزن آب مورد نیاز برای خنک کردن نیروگاه اتمی زاپروژیا شده است.
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران تصریح کرد که پیشرفت هایی حاصل شده است.
رافائل گروسی: توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس در ماه مارس، گامی در مسیر صحیح بود و به نفع تمامی طرفین توافق هسته‌ای است که روند همکاری سازنده با ایران در پیش گرفته شود، اما احتمال احیای برجام در آینده نزدیک، بسیار ضعیف است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی اعلام کرد که هم‌اکنون در حال رایزنی با ایران و دیگر طرف‌های برجام است.
رافائل گروسی برای چهار سال دیگر به عنوان مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ماند.
آنگونه که انتظار می‌رفت سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران انعکاس گسترده‌ای در پایتخت‌های غربی پیدا کرد و برخلاف جو مثبتی که در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی حاکم بود، به سرعت تبدیل به بازی رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها از محتوای توافقات شد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، دیدار و گفت‌گو کرد.
دور دوم مذاکره مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
کنفرانس مطبوعاتی محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح امروز شنبه ۱۳اسفند ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای گفتگو با جمعی از مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفری دو روزه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و در رأس هیأتی بلندپایه از آژانس، فردا به تهران سفر خواهد کرد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و در رأس هیأتی بلندپایه از آژانس، بعدازظهر فردا (جمعه) به تهران سفر خواهد کرد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر جمعه به ایران سفر کرده و با مقامات کشورمان دیدار خواهد داشت.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر جمعه وارد تهران می‌شود و با مقامات کشورمان ملاقات‌هایی را انجام خواهد داد.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
«رافائل گروسی» پس از سفر به روسیه و دیدار با مقامات هسته ای این کشور، بر ضرورت ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای زاپروژیا تأکید کرد.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز به هشدار روسیه پیرامون احتمال استفاده اوکراین از «بمب کثیف» واکنش نشان داد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پوتین به کاری که انجام می‌دهد بسیار مطمئن است و من از اطلاعات دقیق او در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شگفت زده شدم
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که در وین حضور دارد با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: مسائل باقی‌مانده میان ایران و آژانس را نمی‌توان رها کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ