تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: تداوم گرمایش زمین و خشکسالی موجب کاهش بارش و ماندگاری برف شده است، به‌گونه‌ای که در حال حاضر تقریبا هیچ برفی در ارتفاعات کشور باقی نمانده است.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در پی تظاهرات صهیونیست‌های ناراضی، پلیس رژیم صهیونیستی با برخورد خشونت‌آمیز، معترضان را به شدت سرکوب کرد.
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور خبر داد.
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شاهرود دچار کمبود شدید آب است، گفت: این شهرستان ۲۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد و با تداوم شرایط کنونی تابستان دشواری را خواهیم داشت.
رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در اکثر نقاط کشور، افزایش نسبی دما در تمام نقاط همچنین تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح نارنجی کشاورزی خبر داد و گفت: از همه کشاورزان می‌خواهیم تمهیدات لازم را در خصوص مقابله با خسارات احتمالی ناشی بیاندیشند.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 5 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای محاصره ظالمانه غزه و بحران های انسانی برای شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین دانست.
صدر اعظم آلمان از ادامه کمک های این کشور برای اطمینان از تداوم صادارت غلات از اوکراین خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ 0-1 مغلوب شد تا روزهای تلخ این تیم تداوم پیدا کند.
کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه گفت: با توجه به روابط خوبی که با دو طرف بحران داریم تلاش کردیم امکان شکل‌گیری روند سیاسی را برای پایان این بحران فراهم و برای پیشگیری از ادامه جنگ کمک کنیم
مقامات آلمانی هشدار دادند در صورت تداوم قطع جریان انتقال گاز روسیه به این کشور، برلین با بحران جدی انرژی روبرو خواهد شد.
رئیس جمهوری عراق با تاکید بر ضرورت ایجاد نقشه راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور، گفت که تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.
مهدویان تماشاگران بیش از پیش مایوس کرد و فیلم تازه‌اش که درباره یک کارگاه قتل پلیس است، به حدی پایین تر از سطح مورد انتظار بود که برخی تماشاگران قبل از پایان فیلم سالن را ترک کردند. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ