عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که یک لیوان شیر پاستوریزه ۸ گرم پروتئین دارد، گفت: جوشاندن شیر باعث می‌شود پروتئین آن از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافتند که برخی از میکروب‌ها در برابر دما‌های بالا مقاوم هستند و پس از اولین و حتی مکرر جوشیدن هم از بین نمی‌روند. این آزمایش سؤالات مهمی را در مورد اینکه این روش تصفیه آب چقدر قابل اعتماد است، ایجاد می‌کند.
عناب دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است. وجود ویتامین C و A کنار سایر مواد آنتی‌اکسیدانی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مانع بروز بیماری می‌شود.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.
به‌علت این‌که احتمال مسمومیت‌زایی کنسروها به‌خصوص کنسرو تن به‌دلیل ترشح سم بوتولیسم وجود دارد باید تمامی کنسروها از زمان جوش‌آمدن آب به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده شود.
جوشاندن بادام زمینی ممکن است روشی مطمئن و موثر برای حل مشکل حساسیت کودکان به بادام زمینی باشد.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
یک زن اوکراینی از رفتار وحشتناک روس‌هایی که او را در خرسون به عنوان بخشی از کارزار وحشیانه شکنجه اسیر کرده بودند می‌گوید.
غرغره جوشانده جوشانده پوست انار موجب بهبودی زخم‌های داخلی دهان و گلودرد می‌شود. شستشوی محل‌های درد با این جوشانده برای برطرف کردن خارش کاربرد دارد و برای درمان بواسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
متخصص طب سنتی مواد غذایی اعلام کرد: برای رفع نفخ حبوبات و استفاده از آن‌ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می‌شود حبوبات را به مدت ۴ ساعت خیس کرده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ