مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: اگر قوا و دستگاه‌ها مکمل هم نباشند، دیگر به کار نخواهند آمد.
جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
جسد نیلای آیدوغان، بسکتبالیست ترکیه‌ای از زیر آوار خارج شد تا او نیز به جمع ورزشکارانی اضافه شود که در زلزله اخیر جان خود را از دست دادند.
فیلمی باورنکردنی از ربودن یک پرنده در حال پرواز و شکار او توسط ماهی غول پیکر را ببینید
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
مشهد ـ پیکر مطهر یک شهید گمنام عملیات بدر دوران هشت سال دفاع مقدس در محوطه اردوگاه ثامن الحجج (ع) مشهد به خاک سپرده شد.
تربت حیدریه ـ پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان تربت حیدریه تشییع شد.
بسیجی طرح امنیت «ناصر شهرکی» که در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در منطقه صفر مرزی سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام فردا دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۴ عصر در گلزار شهدای جزینک شهرستان زابل تشییع خواهد شد.
تایباد- پیکر یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران پر افتخار دفاع مقدس با حضور مردم مسلمان تایباد تشییع شد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد همچنین دو ماه پس از کشف این پیراهن، پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد
تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری برگزار می‌شود.
شهروندان تهرانی بعد از برگزاری نماز جمعه در یک راهپیمایی ضمن تشییع پیکر شهیدان امیر کمندی و سید فرید معصومی ، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.
یحیی به شهادت همین عکس ها، ناگهان پیر شد، اما این تغییر چهره، شاید به دلیل سن و سال هم باشد. گل محمدی یک مرد ۵۱ ساله است
دیرینه شناسان اخیراً دایناسور غول پیکر شترمرغ مانندی را پیدا کردند که ۸۵ میلیون سال پیش در منطقه می‌سی سی پی در قاره آمریکا زندگی می‌کرده است.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ