آیدی کارت یوجی نیشیدا برای حضور در مسابقات صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام کیلیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی‌اس‌جی دیده می‌شود. نیمار در این فهرست حضور ندارد.
وزیر امور خارجه: برای جمهوری اسلامی ایران، بریکس می‌تواند هدف مهم بعدی در سیاست چندجانبه گرایی باشد. به همین جهت ما از جمله اولین کشور‌هایی هستیم که رسما علاقه‌مندی خود به حضور در چهارچوب‌های بریکس و البته عضویت در آن را اعلام نموده‌ایم. تعدادِ زیاد کشور‌های علاقه‌مند به عضویت در بریکس، موید این است که ما انتخاب درستی کرده‌ایم.
حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت آسیای مرکزی در حالی منتفی شده است که فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد ایران در «کافا» شرکت می‌کند.
بامدادنو نوشت: در خبری منتشر شده توسط شرکت متروی تهران اعلام شده بود: در راستای مطالبات عموم مردم شریف ایران در موضوع حجاب، «طرح تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در ایستگاه‌های مترو تهران و حومه اجرا می‌شود.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی ۱۸ ورزشکار را برای حضور در اولین اردوی تیم ملی در سال جدید، اعلام کرد.
نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی ۱۸ ورزشکار را برای حضور در اولین اردوی تیم ملی در سال جدید، اعلام کرد.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
آرسن ونگر، رئیس کمیته توسعه فوتبال جهانی فیفا، اعلام کرد که مرحله گروهی جام جهانی 2026 ممکن است با حضور سه تیم در هر گروه برگزار نشود.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
با توجه به افزایش بی‌سابقه حضور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلا و نجف و دمای بسیار بالا در عراق، با تصمیم جمهوری اسلامی ایران قرار شد چند محموله مواد غذایی جهت توزیع میان زوار به نجف ارسال شود.
امیر قلعه‌نویی ترکیب یازده نفره تیمش مقابل ملوان بندرانزلی را مشخص کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم برای برگزاری دیدار هفته چهارم برابر صنعت نفت را اعلام کرد.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
محمد ربیعی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را برای حضور در اولین بازی فصل مشخص کرد.
نفرات سانتاکلارا در دیدار برابر کاساپیا بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شدند.
نفرات سانتا کلارا در دیدار برابر کاساپیا بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ