حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت آسیای مرکزی در حالی منتفی شده است که فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد ایران در «کافا» شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری اولین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان ضرب کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته "من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم". با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟
لیست اولین رقیب تیم‌ ملی والیبال ایران مشخص شد.
تیم ملی ایران امروز با افغانستان روبه‌رو می‌شود. اولین بازی ملی ایران با همین تیم بوده ولی آنها 74سال است با هم بازی نکرده‌اند.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
متین رضایی بعد از شکست 4 رقیب خود در وزن 68- کیلوگرم، در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قدرتمند انگلیسی بربیاید و برنز گرفت.
با انصراف کویت از مسابقات مقدماتی، تایلند حریف ایران در مرحله‌ی اول مسابقات شد.
تیم والیبال «دای نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد تا برای نخستین بار یک تیم ویتنامی بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
امیرحسین کاووسی با شکست حریف ژاپنی خود در دیدار رده‌بندی، اولین مدال برنز ایران در مسابقات آسیایی را به نام خود ثبت کرد.
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
تیم ملی روسیه تمرینات خود را برای باز دوستانه با ایران آغاز کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان لهستان/سوئد باید به مصاف اسلوونی برود.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
علیرضا سلیمانی اولین طلای جهان در سنگین وزن و بعد از انقلاب را برای ایران به ارمغان آورد.
برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی باید به مصاف هند برود.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.
محمد نخودی در یک کشتی نفسگیر با پیروزی ۵-۴ مقابل حریف اوکراینی به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن ۷۹ صعود کرد.
شاگردان عظیم جزیده امروز در اولین مسابقه خود در رقابت‌های کشور‌های اسلامی به مصاف قطر رفته و موفق شدند در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهند تا شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ