پژمانفر، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال خواست در مورد تایید صلاحیت افراد به خصوص مهدی تاج دقت عمل لازم را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس با اکثریت آراء نصرالله پژمانفر را به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انتخاب شد.
پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌گذاری خودروها باید در شورای رقابت باشد و عرضه خودرو در بورس وجاهت قانونی ندارد.
دو ماجرای عفاف و حجاب و شاسی‌بلند‌ها تبدیل به دو چالش برای قالیباف شده است؛ اما در این میان خبرگزاری مجلس، گفتگو‌هایی که با نمایندگان انجام می‌دهد، همان خطی را پی گرفته که توانگر در نامه‌اش نوشته بود؛ سوال از نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس. در واقع خبرگزاری مجلس، در یک راستا با سخنان توانگر، رییس کمیسیون اصل ۹۰ را به چالش کشیده و به نوعی توپ را در زمین او انداخته است.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
پژمانفر گفت: دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند لذا طبیعتا ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم. از دولت خواسته شد اقداماتی که در بخش های مختلف انجام می شود به ویژه در حوزه های اقتصادی و ارز منعکس شود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: غربی‌ها با توجه به بحران‌های مختلفی که دارند، محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پژمانفر اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده در مورد اموال «زاهدی وفا» در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شده و هیچ کدام از آنها صحت ندارد.
نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
در نامه‌ای که به امضای سیدشمس‌الدین حسینی، نصرالله پژمانفر و موسی غضنفرآبادی به رئیس مجلس رسیده است، خطاب به قالیباف آمده؛ «قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار یکی از مترقی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که با سختی‌های فراوان و در مسیری طولانی به تصویب رسید.
بانک ایران زمین در صدد است که نئوبانک"هوشمند فردا" را به کمک زیرساخت‌های های‌وب نه تنها در تهران بلکه در اکثر شهر‌ها و روستا‌های کشور در دسترس کاربران قرار دهد.
نصرالله پژمانفر از اعضای شاخص جبهه پایداری بوده که در سال اول مجلس یازدهم، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، در اجلاسیه سوم دوباره به ریاست کمیسیون اصل نود با رای نمایندگان مجلس انتخاب شد. پیش از وی، حسن شجاعی علی آبادی، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ