معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی گفت: فرایند تهیه لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به همت قوه قضاییه در حال اتمام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک رستوران مشهور ازبکستانی ضبط شده است، فرایند تهیه بریانی گوسفند مشهور ازبکی در تنور را نشان می دهد.
این ویدئو که در یک آبمیوه فروشی زیبا در خیابان های سئول ضبط شده است، فرایند آبمیوه گیری بسیار تمیز و سالم توسط دو فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد.
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
کباب کوبیده لوله ای که یکی از غذاهای پرطرفدار خیابانی در ترکیه است، در یک فرایند جالب و ساده تهیه می شود که در این ویدئو خواهید دید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از روز شنبه ۱۴ مرداد تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.‌
در طول فرآیند گرمایش و سرمایش میعانات زیادی از دستگاه تهویه مطبوع خارج می‌شود. سیستم تخلیه آب مسئول حمل این رطوبت به بیرون از منزل است. از آنجایی که محیط این سیستم دائما مرطوب است، تجمع کپک یا حتی جلبک در این ناحیه طبیعی است. گرفتگی این سیستم موجب کاهش توانایی سیستم تهویه مطبوع شما در حذف هوای مرطوب شده و منجر به ایجاد باد گرم توسط کولرگازی خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۴ شهر استان دارای طرح تفصیلی مصوب است، گفت: ۴۴ شهر دیگر استان دارای قرارداد طرح تفصیلی بوده و فرآیند تهیه آنها در جریان است.
برای تهیه شکلات معمولا دانه‌های کاکائو حرارت داده می‌شود تا کاکائو طعم بهتری داشته باشد. در حالی که این فرایند موجب از بین‌رفتن بخشی از آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن می‌شود. برای بهره‌مندی از حداکثر خواص شکلات بهتر است شکلات تلخ حاوی حداقل ۷۰ درصد کاکائو و ترجیحا کاکائو خام انتخاب کرد. همچنین توصیه می‌شود از حرارت‌دادن دوباره آن نیز پرهیز شود.
معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: قانون‌گذاری امری نخبگانی است که اگر این فرآیند در دست نخبگان باشد، بسیاری از چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه رفع خواهد شد.
اصفهان-رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ورود مدیران مدارس به فرآیند تهیه لباس فرم و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل دانش‌آموز ممنوع بوده و تخلف اداری محسوب می‌شود.
وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.
وزارت صمت ضمن تکذیب اخبار منتشرشده در فضای مجازی اعلام کرد فرآیند واردات خودروهای کره‌ای در حال انجام است و محدودیتی وجود ندارد.
رئیس شورای استان‌ها گفت: نظام شورایی کشور حلقه اتصال بین مردم و حاکمیت است.
محققان برای نخستین بار یک ستاره درحال مرگ را هنگام بلعیدن سیاره ای رصد کردند. این رویداد چشم اندازی از آینده زمین در ۵ میلیارد سال آینده فراهم می کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.
فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
طبق اعلام موسسه فشار خون انگلستان، بسیاری از نمک‌ها ممکن است در غذای ما پنهان شده باشد. یکی از این غذا‌ها که مقدار فراوانی نمک دارد، «ماهی خشک» است که این مسآله نیز به دلیل فرایند نمک زنی است که در تهیه آن استفاده می‌شود.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ