نتانیاهو اولین جلسه کابینه جدید را در حالی برگزار کرد که معترضان بزرگراه کلیدی قدس به تل آویو را مسدود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلاحات قضایی نتانیاهو در نهایت با وجود اعتراضات گسترده محافل داخلی و حتی عدم رضایت‌ برخی طرف‌های بین‌المللی از سوی کنست به تصویب رسید، امری که پیش‌بینی وقایع آتی را بسیار دشوار ساخته است.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
بی‌برقی، افزایش قیمتها و سقوط ارزش پول مردم را در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی در یمن به خیابانها کشاند.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
اتحادیه کارگری کانادا اعلام کرد ۵۵ هزار کارگر روز چهارشنبه به صف‌ اعتراضات و اعتصابات در این کشور می‌پیوندند.
اتحادیه کارگری کانادا اعلام کرد ۵۵ هزار کارگر روز چهارشنبه به صف‌ اعتراضات و اعتصابات در این کشور می‌پیوندند.
اصلاحات نظام بازنشستگی ماکرون باعث اعتراضات و اعتصابات گسترده در فرانسه شده و تلاش او برای استفاده از قدرت ویژه قانون اساسی و اجرای این لایحه بدون رای‌گیری در پارلمان باعث خشم بیشتر منتقدان در این کشور شده است.
اعتراضات گسترده در حالی امروز یکشنبه علیه کابینه نتانیاهو و طرحهایش شعله رو شده است که عملیات مجدو در اراضی اشغالی و اعلام موجودیت گرگهای تنها، ضربه مهلکی به این رژیم وارد کرده است.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، همچنان ادامه دارد.
شامگاه گذشته صدها هزار معترض برای هشتمین هفته پیاپی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی در اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده زدند.
سرزمین های اشغالی برای هشتمین هفته متوالی شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
معلمان و رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل امنیتی امروز در لندن سرکار نرفته و دست به اعتصاب گسترده زده اند.
انتشار فیلم شکنجه و قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی، بار دیگر موجب افزایش خشم و انزجار افکار عمومی در آمریکا شده و تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برگزار شده است.
در ویدئو‌های متعددی، صدای مردم شنیده می‌شود که از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و حزب کمونیست خواستار «کناره‌گیری» شده‌اند. جمعیت همچنین شعار می‌دادند: «تست کووید نمی‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم» و "دیکتاتوری نمی‌خواهیم، دموکراسی می‌خواهیم". برخی از ویدئو‌ها نشان می‌دهد که مردم در حال خواندن سرود ملی چین هستند و بنر‌هایی در اعتراض به اقدامات فوق‌العاده سخت‌گیرانه این کشور برای همه‌گیری در دست دارند.
معیدفر گفت: به لحاظ مکانی می‌شود گفت که اعتراضات حتی شهرهای ۲۰ هزار نفری و ۳۰ هزار نفری را هم در بر گرفته است جایی از ایران نیست که درگیر اعتراضات نشده باشد. از نظر گروه‌های اجتماعی هم اگرچه زنان و جوانان در محور این اعتراضات قرار دارند، ولی به یک عبارت می‌توانیم بگوییم تمام گروه‌های سنی دیگر با توجه به زمینه گسترده اعتراضاتی که از قبل وجود داشته، همدلی دارند.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
رپایی اعتراضات در تهران و برخی دیگر از شهرها واقعیت غیر قابل انکار این روزهای کشور  است. فارغ از محدود یا گسترده بودن، ضرورت بررسی ابعاد و پیامدهای اعتراضات اخیر بر  همگان آشکار است
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
نهاد ضد جاسوسی آلمان پیش بینی برگزاری اعتراضات گسترده به افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی را در این کشور اروپایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ