کاپیتان ملوان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آماده همراهی تیمش در دیدار با مس رفسنجان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
روز یکشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البزر وزش باد به‌نسبت شدید گاهی با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
صادق بارانی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده دیدار برابر تراکتور شده است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان با استفاده از نزولات جوی اخیر هر چه زودتر زمین‌های کشاورزی خود را برای نشاء آماده کنند.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت به دنبال بارش‌های سراسری در سطح استان خبر داد.
زلزله تهران می‌تواند یک وقوع بحرانی برای ایران باشد. زیرا تهران برای مواجهه با زلزله آماده نیست.
مس رفسنجان این روزها تمرینات خود را در رفسنجان برای جدال با نساجی دنبال می‌کنند.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی و فرعی تهران در مناطقی که با بارش برف و باران مواجه هستند شن‌پاشی شده‌اند.
آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام به وضعیت بحرانی افت شدید گاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده کامل قرار دارند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به تداوم بارش برف و باران در ۱۴ استان گفت:امدادگران به دلیل کولاک در آماده باش قرار گرفتند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۳ استان به حالت آماده باش درآمدند، گفت: برف و باران شدید در راه است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده نسبت به بارش برف و باران در این استان از اعلام آماده باش عوامل مدیریت بحران خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در انجا فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تعجیل در برداشت محصولات آماده را توصیه می‌کند.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب احتمالی احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تعجیل در برداشت محصولات آماده را توصیه می‌کند.
نگرانی‌ها از آماده نبودن فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی 2022 افزایش یافته است.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ