وزیر بهداشت و درمان گفت: ما در این وزارتخانه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را تدوین کردیم و اقدامات بسیار زیادی در حوزه سلامت برای محرومیت زدایی انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از محل واقعی شدن و پلکانی شدن موثر تعرفه مشترکان پرمصرف، رایگان شدن انرژی برای مشترکان کم مصرف را نیز جبران می‌کنیم و اجرای این طرح نه تنها بار مالی نخواهد داشت بلکه به کمک عدالت در توزیع یارانه و هدفمندسازی یارانه‌های انرژی در بخش خانگی نیز منتج خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین اولویت ‌های این معاونت با اتکا به اهداف و برنامه کلان بالادستی در طرح عدالت و تعالی نظام سلامت برای سال ۱۴۰۲ در سه محور عمده خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایراد شورای نگهبان، طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را اصلاح کردند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.
نمایندگان مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مبنی بر خدمت پزشکان در مناطق محروم موافقت کردند.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای کامل طرح سپهتن یا همان طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در بستر سامانه هوشمند سوخت خبر داد.
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ