باشگاه رئال مادرید رقم 130 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن‌اگزمینر به نقل از مقامات آمریکایی و اروپایی نوشته است که اوکراین خیلی زودتر از آنچه همه فکر می‌کنند، جنگنده اف-۱۶ دریافت خواهد کرد!
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مدیران این باشگاه خواسته که زودتر جوردن هندرسون و فابینیو را بفروشند.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.
دارنده دو نشان طلای وزن 92 کیلوگرم جهان تأکید کرد، کار درمانش زودتر و بهتر از پیش‌بینی قبلی پیش می‌رود و به‌زودی روی تشک حاضر خواهد شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
شاگردان ژوزه مورایس از فردا تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز خواهند کرد.
ملی پوش پرتاب دیسک آسیا زودتر از چیزی که فدراسیون اعلام کرده بود به ایران بازگشت.
هافبک استقلال امیدوار است جواد نکونام با حل مشکلات بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
گروه صنعتی ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار دستگاه خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU3 که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.
رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باید هر چه سریع‌تر دلایل مسمومیت دانش آموزان برخی شهرهای کشور توسط مسئولان امر مشخص و با عوامل این اتفاق برخورد جدی شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
مهدی تاج روز پنجشنبه برای بازدید از کمپ و محل اقامت ایران به قطر خواهد رفت.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
برنامه سازمان لیگ کشتی تغییر زمان برگزاری لیگ برتر سال آینده است تا اهداف مدنظر اسپانسرها و باشگاه‌ها هم بیش از پیش تأمین شود.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به تمرینات این تیم برگشته و آماده است که در بازی برابر فیورنتینا روی نیمکت حضور داشته باشد.
امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم که این موضوع رضایت آن ها را در پی داشته است.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ