هانده ارچل ، سرنای ساریکایا و پینار دنیز بازیگران مشهور ترکیه به هموطنان زلزله‌زده‌شان کمک‌رسانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در حساب اینستاگرامش این ویدیو از تیم ملی زنان ایران را منتشر کرده است. در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از اعضای تیم ایران درباره همبازی مورد علاقه‌شان پرسیدند. سوالی که فرصتی شده تا بازیکنان سر به سر هم بگذارند.
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
دو تیم فوتبال عراقی به همراه داوران در محکومیت سوزاندن قرآن در سوئد با در دست گرفتن یک جلد قرآن کریم وارد زمین شدند.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
حضور رحمان و رحیم در ورزشگاه آزادی در حاشیه دیدار استقلال - نساجی در چارچوب جام حذفی ایران
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
هوشنگ نصیرزاده در مورد راه های کنترل قیمت های نجومی بازیکنان در لیگ صحبت کرد.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
در این ویدیو بازیکنان فوتبالی که کاشت مو انجام داده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
بازیکنان بایرن مونیخ روز دوشنبه را در کوه‌های تیرول در اتریش سپری کردند و در آنجا به تمرین رانندگی روی برف پرداختند.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
جمعه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
بازیکنان تیم ملی در آغاز دیدار با ولز سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
جو بایدن با اعضای تیم ملی فوتبال آمریکا تلفنی گفتگو کرد تا برای آنها آرزوی موفقیت کند.
ویدئویی از تمرینات تیم ملی فوتبال انگلیس منتشر شده که نشان می‌دهد شاگردان گرت ساوتگیت از گرمای هوای قطر ناراحت هستند.
رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ