۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابتهای رنکینگ قرقیزستان با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
هر ۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ قرقیزستان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در سه استان نسبت به خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای بین شهری و پرهیز ازفعالیت‌های کوهنوردی تاکید کرد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود.
دو فرنگی‌کار ایرانی به فینال تورنمنت مصر صعود کردند
۳ آزادکار جوان ایران راهی دیدار فینال تورنمنت ارمنستان شدند و ۴ نماینده دیگر ایران نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهند رفت.
محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید.
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با پیروزی و صعود تیم‌های نساجی، پیکان، مس رفسنجان و استقلال ملاثانی پیگیری شد.
منچستریونایتد با پیروزی ۳-۱ مقابل اورتون، راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود، دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال هلند برابر آمریکا به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.
تیم ملی سوئیس ۳ بر دو از سد تیم صربستان عبور کرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
دو تیم انگلیس و ولز در دیداری از گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر انگلیسی‌ها به پایان رسید.
شاگردان مهدی رجب‌زاده در فجر سپاسی با کسب پیروزی پرگل مقابل خلیج فارس ماهشهر به صدر جدول مسابقات لیگ یک صعود کردند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
امشب یورش سه فرنگی‌کار ایرانی برای صعود به فینال
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
آرژانتین در یک بازی سخت و هیجان انگیز موفق شد ٣-٢ مصر را شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازیگر نسبتاً سخت موفق شد مصر را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ