ستاره برزیلی پاریسی ها واکنشی نسبت به حمله هواداران معترض این تیم به خانه اش نشان نمی دهد اما در تابستان نیز از این باشگاه جدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
دیگر ستاره برزیلی الهلال در مراسم معارفه نیمار، رونمایی شد و از قهرمانی سخن گفت.
نیمار ستاره برزیلی جدید الهلال با ابراز خوشحالی از حضور در عربستان و تیم الهلال، به هواداران قول داد که در این فصل به قهرمانی برسد.
امشب ریاض به رنگ آبی درآمد، برای شروع عشق بین ستاره برزیلی و هواداران الهلال.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
هواداران الهلال از مدیران خود خواسته‌اند، مراسمی باشکوه‌تر از معارفه رونالدو و بنزما برای نیمار ترتیب دهند.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
هواداران الهلال برای خرید پیراهن نیمار بازیکن جدیدشان به فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌شان هجوم بردند.
یکی از هواداران بارسلونا در واکنش به انتقال نیمار به الهلال پیراهن او را به سطل آشغال انداخت.
میخایلو مودریک، بازیکن جوان چلسی در بازی مقابل دورتموند با یک حرکت تکنیکی هواداران این تیم را شگفت‌زده کرد ولی در ادامه نشان داد فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک ستاره تکنیکی دارد.
نیمار از هوادارانش خواست برای همسفر شدن با او در یک سفر دریایی تفریحی هر چه سریعتر بلیت‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. اما این برنامه‌ای است که می‌تواند مانع پیوستن او به تیمهای انگلیسی بشود.
یکی از مدیران سابق باشگاه الاهلی عربستان از عدم جذب ستارگان بزرگ فوتبال توسط این باشگاه انتقاد کرد.
هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
نیمار پس از رفتار هواداران پاریسی، تصمیم به ترک باشگاه گرفت.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
جنجال‌های اخیر و خصوصا اتفاقاتی که درباره لیونل مسی و نیمار رخ داده باعث عصبانیت شدید هواداران پاری سن ژرمن شده است.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار که از سوی هواداران مورد توهین قرار گرفتند، حمایت کرد.
در روزی که ام‌باپه به احتمال زیاد روی نیمکت می‌نشیند، هواداران پاری‌سن‌ژرمن امیدوار به درخشش مسی و نیمار مقابل بایرن هستند.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از حذف شدن از جام جهانی قطر در یک استوری اینستاگرامی از همه هواداران تشکر کرد و گفت تلخی این شکست تا مدتها از بین نخواهد رفت.
رودریگو و مارکینیوس پنالتی از دست دادند و برزیل از جام‌جهانی قطر حذف شد. ولی هواداران متعجب هستند از اینکه چرا نیمار زودتر پنالتی نزد.
یک همزاد در سکوها غوغا می‌کند؛ هواداران و خبرنگاران فکر می‌کنند که این ستاره واقعی پاریسن ژرمن است.
رافینیا، ستاره تیم ملی برزیل، از فشاری که هواداران این تیم به نیمار می‌آورند ابراز ناراحتی کرد.
مصدوم شدن نیمار در جریان تمرین امروز تیم ملی برزیل هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ