یک رسانه سعودی مدعی شد که وزرای خارجه ترکیه و سوریه چهارشنبه هفته جاری در مسکو در حضور وزیر خارجه روسیه دیدار می‌ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با معاون وزرای امور خارجه ترکیه و سوریه دیدار و گفتگو کرد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
معاونین وزرای خارجه وظیفه طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه‌های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) به منظور شرکت در نشست چهارجانبه وزرای امور خارجه ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در ارتباط با سوریه عازم مسکو شد.
وزیر امور خارجه ترکیه فردا در مسکو و در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه وترکیه با همتایان ایرانی و سوری خود دیدار خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه مشخص شده است.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: نباید هیچ پیش‌شرطی برای دیدار وزرای خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه وجود داشته باشد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال آماده‌سازی نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه در سطح وزرای خارجه است.
نشست چهارجانبه معاونان وزاری خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در مسکو برگزار شد.
نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
ایران، روسیه، ترکیه و سوریه، امروز در مسکو و در سطح معاونان وزرای امور خارجه این کشور‌ها نشستی چهارجانبه درباره حل‌وفصل مسائل روابط آنکارا و دمشق خواهند داشت.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از تلاش برای برگزاری نشست وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از بررسی و آماده سازی نشست چهارجانبه وزرای خارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه خبر داد.
یک رسانه روسی به نقل از منابع ترکیه ای از احتمال برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه روسیه، ترکیه و سوریه در امارات خبر داد.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه‌ درباره بحران سویه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ